فیلم / درگیری شیخ دیاباته با هوادار ملوان چشم اش را کور کرد

فیلم / درگیری شیخ دیاباته با هوادار ملوان چشم اش را کور کرد

فیلم درگیری شیخ دیاباته و کتک زدن هوادار ملوان چشم اش را کور کرد جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم / درگیری شیخ دیاباته با هوادار ملوان چشم اش را کور کرد

فیلم درگیری شیخ دیاباته و کتک زدن هوادار ملوان

یکی از هواداران ملوان انزلی مدعی است که شیخ دیاباته او کتک زده است و با مشت به چشم او زده و باعث آسیب به چشم هوادار ملوان شده است.

این شخص میگوید که من به دیاباته گفتم تو قرار بود به ملوان بیایی اما به خاطر پول به پرسپولیس رفتی و دیاباته در پاسخ به او فحاشی کرده و او را کتک زده است که باعث آسیب به چشم این هوادار شده است.

البته دیاباته این اقدام را تکذیب کرده است و منکر هر گونه درگیری با هواداران شده است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با رد این اتفاق و در دفاع از مهاجم اهل مالی تیمش گفت: با توجه به شخصیتی که از ایشان می‌شناسم بعید می‌دانم ایشان چنین رفتاری انجام داده باشد و چنین چیزی درست نیست.

وی درباره حضور این بازیکن در لیست رقابت برای حضور در ترکیب نیز گفت: با گذشت زمان خودش را به شرایط اصلی تیم رسانده است.

شیخ در دقیقه ۷۱ بازی با ملوان به زمین رفت و در دقایق پایانی در خط حمله سرخ‌ها کنار لوکادیا قرار گرفت. او حتی تا آستانه باز کردن دروازه ملوان هم پیش رفت که ایمان صادقی مانع شد

درویش درباره حواشی مربوط به شایعاتی که در خصوص مصدومیت این بازیکن در زمان عقد قرارداد شکل گرفته نیز اینطور پاسخ داد: مصدوم باشد چطور قرار داد بسته شده است. بازیکن قبل از قرارداد باید تست های پزشکی و تست ایفمارک را پشت سر بگذارد و قطعا این خبر حاشیه است و درست نیست.

ین اتفاق یکی از حواشی عجیب مسابقه ملوان و پرسپولیس بود و باید دید آیا مهاجم اهل مالی پرسپولیس در این مورد شفاف‌سازی خواهد کرد یا خیر.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *