فیلم درگیری پل خواجو و زاینده رود اصفهان +عکس و جزئیات

فیلم درگیری پل خواجو و زاینده رود اصفهان +عکس و جزئیات

ماجرای درگیری پل خواجو و زاینده رود اصفهان +عکس و فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم درگیری پل خواجو و زاینده رود اصفهان +عکس و جزئیات

ماجرای درگیری پل خواجو و زاینده رود اصفهان

چند روزی بود در زاینده رود تجمع های اعتراض آمیزی از سوی کشاورزان و مردم اصفهان صورت می گرفت که برخی از مسئولان کشورمان نیز در جمع آنها حضور پیدا کرده و با کشاورزان گفتگو کردند اما بعد از گذشت چند روز با ادامه دار شدن تجمعات در نهایت به درگیری کشیده شد .

روایت صداوسیما از درگیریها

کشاورزان اصفهانی به شدت به بی آبی و خشکسالی زاینده رود معترض بوده و در کف این رودخانه خشک چادر زدند و آنجا را .

در نهایت با حضور برخی جوانان در این محل اعتراضات به خشونت کشیده شد و با نیروهای انتظامی درگیری به وجود آمد.

خبرگزاری فارس درباره این درگیری‌ها می‌گوید افرادی که با نیروی انتظامی درگیر شدند هیچگونه شباهت ظاهری با کشاورزان نداشتند  هر چند که تصاویری از تعدادی کشاورز که مصدوم شده بودند در فضای مجازی و رسانه های معاند منتشر شد.

در نهایت زاینده رود با حضور نیروهای انتظامی خالی از تجمعات شده و مردم به خانه هایشان رفتند البته به صورت پراکنده تجمع هایی در اطراف زاینده‌رود صورت می‌گیرد که تعدادشان بسیار اندک است.

در این میان حسین وحیدا عضو هیات مدیره صنف کشاورزان اصفهان اعلام کرد: “کشاورزان مطالبات خود را طبق قولی که استاندار داده و مصوبه‌هایی پیگیری خواهند کرد و این کشاورزان در حال حاضر هیچ تجمعی ندارند”.
همچنین مطابق با بیانیه شماره پنج شورای میرآبها و آببران حوضه زاینده رود از روز شنبه ششم آذر طبق توافقات بعمل آمده، اجرای مصوبات با مدیریت کمیته ای مرکب از نمایندگان صنف کشاورزی (شورای میرآبها و آببران) و سازمان جهادکشاورزی و شرکت آب منطقه ای و استانداری شروع می شود و گزارشات لحظه به لحظه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

فیلم درگیری پل خواجو و زاینده رود اصفهان +عکس و جزئیات

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *