دستگیری هلیا قمه کش واقعیت دارد؟ جزئیات بازداشت هلیا

دستگیری هلیا قمه کش واقعیت دارد؟ جزئیات بازداشت هلیا

دستگیری هلیا قمه کش واقعیت دارد؟ جزئیات بازداشت هلیا که در برخی از پیج های اینستاگرامی مطرح شده است را درا ین صفحه بخوانید.

دستگیری هلیا قمه کش واقعیت دارد؟

خبر دستگیری این دختر نوجوان صحت ندارد و او دستگیر نشده است.

دستگیری هلیا قمه کش واقعیت دارد؟ جزئیات بازداشت هلیا

از شانس بد این دختر نوجوان فیلم دعوای انها در فضای مجازی دست به دست شد و برای او حواشی زیادی به وجود امد.

این دختر نوجوان دهه هشتادی که در ویدیو با اسم هلیا صدایش میزنند با دلیل قمه کشی برای رقبای خود در پارکی در اصفهان حسابی سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است و بسیاری از کاربران به دنبال پیدا کردن پیج اینستاگرام او هستند تا بتوانند با او آشنا شوند

این دختر در اینستاگرامش خطاب به فالوئرهایش نوشته” به من نگویید بچه ، من بچه نیستم و دعوا من بر سر رل بود که مونا به او توهین کرد و قرار گذاشتیم در پارک که او با دوستانش امد”

این روزها بسیاری از مردم درباره این ویدیو اظهار نظر میکنند برخی ها از اینکه یک دختر نوجوان در شلوار خود قمه مخفی کرده و ترسی از این ندارد که با آن اتفاق ناگواری رخ دهد اظهار تعجب میکنند.

برخی دیگر چالش های اجتماعی و فضای مجازی را دلیل این اتفاق میدانند.

یگانه شوق الشعرا در روزنامه آفتاب یزد نوشت: تفاوت نسلی یک امر طبیعی در جوامع است. این پدیده باعث می‌شود که دونسل دنیای متفاوتی با یکدیگر داشته باشند و برای فهم یکدیگر نیاز به سازگاری و گفتگو پیدا کنند. نسل متولد دهه هشتاد تفاوت چشمگیری با نسل‌های قبل و شجاعت بالایی برای بیان خواسته‌های خود دارند. این تفاوت‌ها باعث شده است که این نسل برای نسل‌های قبل خود مقدار زیادی غیر قابل درک تلقی شوند. اما این بار این دهه با دعوا و قمه کشی خود را نشان داده است. این فیلم یک خطر بزرگ اجتماعی را دربر دارد که شاید دختر قمه کش و دوستانش نخستین نشانه‌های بارز آن باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خاک برسر دخترایی که سر پسر دعوا میکنن لعنت به بعضی از پدر مادر ها که اینجور بچه ها رو می فرستن تو جامعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *