فیلم دعوای سیروس دین محمدی با فیروز کریمی را ببینید

فیلم دعوای سیروس دین محمدی با فیروز کریمی را ببینید

فیلم دعوای سیروس دین محمدی با فیروز کریمی را ببینید همراه با جزئیات کامل را در این صفحه مشاهده نمایید.

شب گذشته برنامه ستاره ساز شب متشنجی را پشت سر گذاشت و مربیان این مسابقه با هر به شدت درگیر شدند!

در حالی که میشه یک سر دعوا ها در این برنامه خداداد عزیزی بود این بود دعوا بین سیروس دین محمدی و فیروز کریمی رخ داد.

فیلم دعوای سیروس دین محمدی با فیروز کریمی را ببینید

البته ناگفته نماند این دعوا ها جدی نبوده و کاملا ساختگی و بر اساس سناریویی بوده که کارگردان این برنامه نوشته است به عبارتی کارگردان برای جنجالی و هیجان انگیز کردن برنامه دست به چنین اقداماتی میزند که باعث جذاب تر شدن و جدی بودن مسابقه است.

به هر حال بسیاری از مخاطبان این برنامه درگیری این دو چهره های معروف فوتبال را باور کرده و به پیج اینستاگرام انها رفته و از از انها دفاع کرده اند.

این دعواها نه ساختگی اما به نظر می رسد جنبه فان برنامه است و به نوعی مربیان برنامه ستاره ساز می خواهند حس رقابت را به شاگردان خود القاء کنند. فصل گذشته هم در یکی از قسمت ها جر و بحث شدیدی میان فیروز کریمی و خداداد عزیزی شکل گرفت و حتی موجب ناراحتی دو مربی از هم شد اما آنها خیلی زود کینه و کدورت را کنار گذاشتند و با هم مثل گذشته دوست شدند و دیدید که اینبار هم در برنامه ستاره ساز در کنار هم هستند. هر چند برخی معتقدند این درگیری ها در برنامه تلویزیونی آنها با حضور فوتبالیست هایی که قرار است آینده این فوتبال را بسازند چهره خوشی ندارد و موجب القای داده های بد به فوتبالیست ها می شود که در نهایت باید گفت رفتارهای ناراحت کننده برای ببیننده همیشه در فوتبال وجود داشته و در نهایت این بازیکن است که انتخاب می کند راه درست را انتخاب کند یا راه اشتباه.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *