دکتر سعید نمکی + بیوگرافی سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت

بیوگرافی سعید نمکی وزیر بهداشت سابق و همسرش +عکس و سوابق

دکتر سعید نمکی + بیوگرافی سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت و تصاویر شخصی و اینستاگرام و همسر و سن و شهر محل تولد و تجربیات  و رشته تحصیلی وزیر بهداشت و درمان و جانشین حسن قاضی زاده هاشمی را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی سعید نمکی وزیر بهداشت و همسرش + تحصیلات و سوابق

دکتر سعید نمکی

سیاستمدار و پزشک دارای دکترای ایمونولوژی بوده و متولد شهر کاشان است.محسن عبداللهیان

عکس دکتر سعید نمکی

در بیوگرافی سعید نمکی می خوانیم که در رزومه کاری ایشان سوابق و فعالیت هایی چون عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و همچنین سابقه معاونت سازمان برنامه و بودجه کشور مشاهده می شود.
علاوه بر آن به عنوان یکی از اعضای شورای سیاستگذاری مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت بوده و سابقه معاونت سابق سازمان محیط‌ زیست در کارنامه کاری ایشان مشاهده می شود. بیوگرافی و زندگینامه افراد معروف

بیوگرافی سعید نمکی وزیر بهداشت و همسرش + تحصیلات و سوابق

بیوگرافی سعید نمکی وزیر بهداشت

در بیوگرافی دکتر سعید نمکی می خوانیم که ایشان تجربه حضور در وزارت خانه را داشته و در سالیان پیش معاون بهداشتی وزیر بهداشت بوده و مدتی نیز مشاور معصومه ابتکار بوده و رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان را نیز باید به سوابقش افزود.روح الله مومن نسب

در مدت فعالیت معاونت خود اقداماتی کلیدی و مهمی را نیز انجام داده که امضای تفاهم نامه نقشه درمان ایران ۱۴۰۴ در میان وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه را بر عهده داشته است.

سرپرست وزارت بهداشت کیست

سرپرست وزارت بهداشت بعد از منصوب شدن به عنوان جانشینی قاضی‌زاده هاشمی ابزار امیدواری کرده و قول داد تا طرح تحول نظام سلامت که طرح دولت روحانی بوده را انجام و ادامه دهد و از این طرح حمایت کند.
همچنین وی گفت : بودجه ای که برای وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته شده نیازهای کمی را پاسخگو خواهد بود.

سعید نمکی + بیوگرافی سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت

سوابق کاری و شغلی دکتر سعید نمکی

دکترای ایمونولوژی پزشکی
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور
عضو شورای سیاستگذاری مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
معاون سابق سازمان محیط‌ زیست
سرپرست وزارت بهداشت و درمان
ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان
معاون بهداشتی وزیر بهداشت
مشاور معصومه ابتکار

مقابله با کرونا

در دوران فعالیت او به عنوان وزیر بهداشت شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان فراگیر شد به گونه ای بسیاری از مردم جهان درگیر ایرن ویروس شدند و تعدادزیادی از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

آقای سعید نمکی زحمات و تلاش های بسیار زیادی کشیدند تا بتواند بهداشت عمومی را در کشورمان رونق ببخشد و مردم را از وضعیت بهداشتی آگاه کند.

وزیر بهداشت از اجرای طرح جدید شناسایی موارد کرونا خبر داد و گفت: با ۳۰۰ هزار اکیپ قدرتمند به جنگ کرونا می رویم.

سعید نمکی، در خصوص آخرین اقدامات کنترلی کرونا ویروس، افزود: حرکت بزرگی شروع کردیم و طرحی را در قالب بسیج ملی کرونا به عنوان یکی از پیشتازان کشورهای شرق مدیترانه آغاز می‌کنیم و برای اولین بار به جای اینکه بنشینیم تا ویروس سراغ ما بیاید برویم و ویروس را قلع و قمع کنیم. این طرح با ۳۰۰ هزار اکیپ از دو روز آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بنا داریم یک طرح جدید در این رابطه اجرا کنیم به طوری که به تک تک خانه‌های مردم رفته و موارد پراکنده را شناسایی کنیم تا افراد به مراکز درمانی مراجعه کنند.

بیوگرافی دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و همسرش + تحصیلات و سوابق

نمکی از تجهیز سیستم‌های درمانی خبر داد و گفت: با ۳۰۰ هزار اکیپ قدرتمند به جنگ کرونا می‌رویم تا این ویروس را شکست دهیم.

وزیر بهداشت با انتقاد از برخی شهروندان، گفت: به رغم تأکیدات ما در خصوص عدم مسافرت، باز هم مردم به سفر می‌روند و متأسفانه شماره پلاک‌هایی از نقاط آلوده در سایر شهرها دیدیم و مجبور شدیم نظارت‌ها در مبادی شهرها را شدیدتر کنیم.

نمکی افزود: مردم از برگزاری مراسم‌ها از جمله عروسی و ختم و حضور در مساجد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد افزایش بهبود یافتگان بودیم، گفت: ۱۷۵ مورد بهبود یافته داشتیم که این تعداد رو به افزایش است و همراهی مردم به ما در کنترل زودتر این بیماری کمک می‌کند.

خانواده و زندگی شخصی

سعید نمکی چند دهه قبل ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک پسر به نام علی است، پسر وی در حال حاضر عضو هیات مدیره شرکت تامین سرمایه امین و مدیر کل دفتر امور دخائر و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی می باشد.

بعد از ورود واکسن روسی به کشورمان و حرف و حدیث هایی مبنی بر معتبر نبود آن در نهایت سعید نمکی وزیر بهداشت کشورمان این واکسن را ابتدا به فرزند خود “پارسا نمکی” تزریق کرد تا به همه بگوید که این واکسن کاملا قابل اعتماد است.

این در حالی است که بسیاری از رسانه های معاند معتقد هستند که این واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت نیست!

بیوگرافی دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و همسرش + تحصیلات و سوابق

سعید نمکی بعد از پایان دوره وزارت بهداشت

دلم نمی‌خواست وزیر بهداشت شوم

من دلم نمی‌خواست وزیر بهداشت شوم. ما‌ه‌ها بود که در سازمان برنامه قسمت عمده بودجه کشور را مدیریت می‌کردیم تا این‌که کار بالا گرفت و به این ساختمان آمدم. از خدا می‌خواستم گرفتار این ساختمان نشوم.  من امروز نمی‌خواهم گزارش کار بدهم زیرا هر قدمی که برمیداریم در برگ برگ تاریخ سرزمین ثبت می شود و نیاز به ویترین آرایی نیست اما معاونین ارجمند و رؤسای دانشگاه‌ها تلاش فراوان کردند. ما در سازمان غذا و دارو با یک مافیای شکم گنده و دهن باز روبرو بودیم که برای ما از بین بردن ریشه های آن هزینه‌های زیادی داشت.

نمکی ادامه داد: یکی از جاهایی که می‌تواند حیثیت وزیر را مخدوش کند همین نقطه تاریکی است که متاسفانه سال‌ها توسط جریان‌های خاص مدیریت می‌شد.

وزیر سابق بهداشت ضمن گریزی کوتاه به اقدامات خود در وزارت بهداشت در عین‌حال انتقاداتی نسبت به کم کاری سایر بخش‌ها در کمک به کنترل کرونا مطرح کرد و گفت: گلایه هم داریم از آنهایی که ما را تنها گذاشتند و جا خالی دادند و ما را سیبل کردند تا خود در سایه تماشاگر باشند و ما آنها را به خدا می‌سپاریم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. بنظرم من بیشرفترین واوزیترین ادمی که دیدم نمکیه

  2. چقد چندش آوری تو پاچه خوار اعظم . تو اگه بخوای تاوان کاراتو بدی باید چکارت کنیم

  3. ایشون باید محاکمه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *