فیلم کامل رشوه گدا به مامور شهرداری سنندج ماهی 12 میلیون!

فیلم کامل رشوه گدا به مامور شهرداری سنندج ماهی 12 میلیون!

یک گدا در سنندج برای اینکه شهرداری اجازه بدهد که سر چهارراه از گدایی کند حین رشوه دادن به مامور شهرداری سنندج دستگیر شد او ماهی 12 میلیون تومان حاضر بوده شهرداری سنندج رشوه بدهد و میگوید که درامدش ماهی 60 میلیون تومان است.

فیلم کامل رشوه گدا به مامور شهرداری سنندج ماهی 12 میلیون!

فیلم کامل رشوه گدا به مامور شهرداری سنندج ماهی

این متدکی از شهرهای اطراف استان کردستان به سنندج آمده و سر چهارراه تظاهر به معلولیت میکرده است و از این طریق موفق شده ثروت بسیار زیادی را به دست آورد و ماهانه 60 میلیون تومان درامد داشته باشد.

تکدیگری در شهرهای مختلف کشورمان یکی از راه های پر درامد سواستفاده از احساسات مردم است.

شهرداری میگوید با معرفی نزدیک به 1000 متکدی به کمک سال پایانی ترک اعتیاد این متکدیان آماده شده و در سال آخر به مراکز مسئول و مراکز نگهداری منتقل شدند.

معضل تکدیگران در شهرهای ایران

رئيس سازمان بهزيستي، خدمات و مشاركت هاي اجتماعي شهرداري با بيان اينكه امسال تجمع متكديان ممكن است بيشتر از 12 ماه گذشته باشد، گفت: اساس ما اين است كه همه متكديان كلانشهر جمع شوند و انباشته شوند. در این سال سازماندهی شد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل / موبایل قاپ با درامد روزانه 25 میلیون تومان سارق گوشی

وی تاکید کرد: جمع آوری متکدیان توسط شهرداری به تنهایی چاره کار نیست. تا تعدادی از متکدیان بعد از کارفرما دوباره به شهرت قبلی خود برسند و از طرفی چند نفر جدید از شهرها وارد شده و از طرف دیگر اتباع خارجی به این موسسه معرفی شدند.

رئیس بنگاه اقتصادی بهزیستی، عرضه‌ها و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران کل مجموعه متکدیان درجه شهری را نیازمند حرکت گروهی دانست و معرفی کرد: ۲۵ درصد از متکدیانی که ۱۲ ماهه انباشته شده‌اند خارجی بوده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خب آن متکدی بنده خدا هم باید ماهی ده ملیون گدایی کنه وگرنه زندگی با یکی دو ملیون ممکن نیست
    همچین میگن ده ملیون.. با ده ملیون یک ماه میشه زنده موند
    متکدی خطر ندارد. موبایل دزدها و زورگیران باید جمع شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *