رقص بیژن بنفشه خواه و حامد آهنگی شباهنگی که سانسور شد

رقص بیژن بنفشه خواه و حامد آهنگی شباهنگی که سانسور شد

رقص بیژن بنفشه خواه و حامد آهنگی شباهنگی که سانسور شد فیلم کامل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه طنز شباهنگی با اجرای حامد آهنگی که چندروز پیش از طریق پلتفرم فیلمنت منتشر شد دارای سانسورهای متعددی بود که امروز حامد آهنگی تصمیم گرفت قسمت سانسوری شده این برنامه را به اشتراک بگذارد.

قسمتی در این برنامه حامد آهنگی و بیژن بنفشه خواه با هم چالش رقص به راه می اندازند و شروع به رقصیدن میکنند که قسمت رقص برای گرفتن مجوز پخش سانسور شد.

در این صفحه میتوانید قسمت سانسور شده رقص انها را مشاهده نمایید.

فیلم رقص بیژن بنفشه خواه و حامد آهنگی شباهنگی

گفتنیست برنامه جدید شب آهنگی با هدف سرگرمی و نشاط بین خانواده‌ها از عید امسال شروع به پخش شد. حامد آهنگی استندآپ کمدین معروفی که او را بارها در برنامه خندوانه دیدیم اجرای آن را برعهده دارد. برنامه شب آهنگی به کارگردانی حامد آهنگی و تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری تدارک دیده شده است. با پلازامگ باشید تا در ادامه شما را با این برنامه شاد و مفرح بیشتر آشنا کنیم

رقص بیژن بنفشه خواه و حامد آهنگی شباهنگی که سانسور شد

این برنامه را در واقع باید یک مسابقه در باب موسیقی و خوانندگی دانست. در دو بخش مسابقه‌ای برگزار می‌شود. بخش اول قبل از ورود مهمان برای تماشاگر خانم و بخش آخر بعد از خداحافظی از مهمان با تماشاگران آقا شاهد مسابقه‌ای هستیم. در هر دو بخش مسابقه مربوط به موسیقی و خوانندگی تدارک دیده شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *