رقص علی انصاریان در فیلم اژدر همراه با فسنقری (فیلم)

رقص علی انصاریان در فیلم اژدر (فیلم بدون سانسور)

رقص علی انصاریان در فیلم اژدر همراه با فسنقری (فیلم) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بعد از درگذشت علی انصاریان ستاره فوتبال و سینما و تلویزیون ایران سکانس های بازی او در فیلم ها و سریالهای مختلف در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که یکی از بهترین انها سکانس مربوط به فیلم اژدر بوده که در کنار دی جی فسنقری شروع به رقصیدن میکند.

(فیلم) رقص علی انصاریان

این فیلم به گفته بسیای از کاربران خنده های تلخی را بر روی لبان ما جاری میکند و برخی از کاربران نیز وسط این خنده ها گریه کرده اند.

انصاریان خیلی غریبانه و غافلگیرانه از بین ما رفت و ما را با بسیاری از خاطرات خود تنها گذاشت .

رقص علی انصاریان در فیلم اژدر همراه با فسنقری (فیلم)

بدون شک همه ما انصاریان را به عنوان یک چهره خندان و شاداب میشناسیم که در همه کارهایش سعی داشته که روحیه خوب خود را به مخاطب نیز انتقال بدهد و به همین دلیل است که در بین مردم اینقدر محبوب بود.

فیلم اژدر جدیدترین ساخته علیرضا سبحانی به نویسندگی جاوید سبحانی بود این فیلم علاوه بر کمدی بودن و داشتن جنبه های طنز سرگرم کننده، سعی در نشان دادن برخی مشکلات معیشتی خانواده را هم دارد و به نوعی کمدی اجتماعی نبز محسوب می‌شود. با این حال فیلم “اژدر” برای همه گروه سنی مناسب نیست و دارای رده بندی سنی ۱۳+ است. میرطاهر مظلومی بازیگر اصلی این فیلم، بهاره رهنما، شهره لرستانی، نصرالله رادمنش و علی انصاریان از جمله بازیگران فیلم اژدر هستند. نکته جالب فیلم اژدر حضور دو چهره مشهور فضای مجازی یعنی رضا پرستش (بدل لیونل مسی) و دی جی حسین فسنقری در این فیلم است که هم عجیب است و جالب.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *