فیلم کامل رقص کردی در عصر جدید ۱۴۰۱ سیروس میمنت

فیلم کامل رقص کردی احسان علیخانی را ببینید +واکنشهای هوارانش

فیلم کامل رقص کوردی احسان علیخانی را ببینید +واکنشهای هوارانش را در این صفحه از مجله شبونه ببینید

فیلم کامل رقص احسان علیخانی را ببینید

فیلم کامل رقص کوردی احسان علیخانی را ببینید

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده معروف کشورمان که این شبها با برنامه عصر جدید از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته است مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفته است.

احسان علیخانی که این روزها با تولید برنامه های جوکر و عصر جدید پرمشغله و فعال بوده در اوج فعالیت های هنری خود به سر می‌برد .

او در شب اول فروردین و نوروز ۱۴۰۱ ویژه برنامه عصر جدید را به آنتن شبکه سوم سیما برد که به همراه سیروس میمنت  به رقص کردی پرداختند.

احسان علیخانی برای شب اول عید نوروز تدارک ویژه برای سال تحویل دیده بود و با دعوت کردن از گروه رقص کردی سعی کرد در این ایام لحظات شادی را برای مردم خلق کند احسان علیخانی به همراه سیروس میمنت بازیگر سرشناس کشورمان که اصالتاً کرد است اقدام به رقص کردی کرد که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قرار گرفت.

احسان علیخانی یکی از محبوب ترین مجری های تلویزیونی بوده که با برنامه ماه عسل که در ایام ماه مبارک رمضان پخش می شد شهرت و محبوبیت دست یافت و سپس پس تصمیم گرفت که یک مسابقه به سبک امریکن گات تلنت تولید کند که به عنوان عصر جدید از روی آنتن شبکه سوم سیما رفته است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *