ریحانه پارسا و تتلو در رختخواب (فیلم)
ریحانه پارسا و تتلو در رختخواب (فیلم)

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر را مجله شبونه مشاهده نمایید.

اگر شما هم این بیننده سریال پدر باشید چهره های جدیدی در این مجموعه را میبینید که شاید تا به حال انها را ندیده باشید . بهرنگ توفیقی کارگردان سریال پدر این بار هم به معرفی جوانان و چهره های جدید تئاتری پرداخته است.

یکی از این بازیگران ریحانه پارسا می باشد که در این سریال نقش اصلی داستان یعنی لیلا را ایفا می کند . بازیگری که گفته می شود از بین هزار دختر که تست گرفته شده است از آنها انتخاب شده است و باید منتظر ماند که او چگونه از پس این مسئولیت بر می آید و می توانید مخاطبین را راضی نگه دارد یا نه ؟

بیوگرافی ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

بازیگر نقش لیلا متولد سال 72 می باشد و 25 سال سن دارد . او در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در عکاسی نیز تخصص دارد .

او در یک سال اخیر بیش از صدهابار حاشیه درست کرده است تا بتواند مورد توجه قرار بگیرد.

او حالا در اینستاگرامش استوری را به اشتراک گذاشته و نوشت که در کنار تتلو است در این استوری او در کنار امیر تتلو روی تخت خواب دراز کشیده است.

ریحانه پارسا در دو ماه اخیر در گوگل فارسی ترند شده بود که نشان دهنده این است کاربران شبکه های اجتماعی نام او را در گوگل بیشتر از واژه های دیگر جستجو کرده اند.

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است. گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که با سریال «پدر» شناخته شد، به خارج از کشور رفته و ظاهرا قصد برگشتن به ایران را ندارد. دوسال پیش بود که سریال «پدر» توسط حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه دو ساخته شد. شخصیت‌های اصلی سریال را دوبازیگرجوان و ناشناخته برعهده داشتند؛ یکی سینا مهراد بود که به‌دلیل رابطه پدر و فرزندی با سعید سهیلی، کارگردان سینما راه ساده‌ای را برای بازیگری طی کرده بود و دیگری دختری ۱۸ ساله به نام ریحانه پارسا که برخی مدعی شدن قبل از حضور در سریال پدر در کافه کار می کرد و فقط به واسطه ظاهر زیبا توانست بازیگر شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *