فیلم کامل ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده حادثه آفرید

فیلم کامل ریزش سکو هنگام اجرای سرود سلام فرمانده حادثه آفرید

فیلم کامل ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده حادثه آفرید

فیلم کامل ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده و ماجرای فرو ریختن سکوی کودکان هنگام سرودن سلام فرمانده را در این صفحه ببینید.

ریزش سکو هنگام سرودن سرود سلام فرمانده

ویدیویی در فضای مجازی دست به دست میشود که گروهی از کودکان در حال خواندن سرود سلام فرمانده بودند که ناگهان سکوی زیر پای انها فرو میریزد. البته اتفاقی برای دانش آموزان رخ نداد و خوشبختانه کسی آسیب نید.

درباره اینکه این اتفاق برای کدام شهر بوده اطلاعی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که سسرود سلام فرمانده این روز ها به عناون یک آهنگ و شعر ملی در مراکز آموزشی و پرورشی تبدلیل شده است و بسیاری از دانش آموزان به این سرود علاقمند شده اند.

کارشناس هنر و اندیشه در این باره میگوید در روزهای نخست تعطیلات نوروز سال جاری سرود سلام فرمانده برای نخستین بار از صداوسیما پخش گردید، در ابتدا برخی ها دیدگاه مثبت به این سرود داشتند و برخی دیگر انتقاداتی داشتند.

این اتفاقات تا زمانی طبیعی بود و این بازخوردها که از سلیقه‌های مختلفی برمی‌آید رویه عادی خود را طی می‌کرد اما هر چه که جلو رفتیم اتفاقات دیگری افتاد. سرود سلام فرمانده با اقبال چشمگیر و شگفت‌انگیز مخاطبان رو به رو شد و به همان میزان صف‌بندی‌ها نیز در مقابل آن شکل جدی‌تری به خود گرفتند. در این مرحله برخی از افراد خیلی جدی‌تر از گذشته موافق سرود مذکور بودند و برخی دیگر از افراد انتقادات عجیب و غریب و بعضا تندی به آن داشتند. منتقدان معتقد بودند که یک اراده حکومتی پشت سرود سلام فرمانده است و با انتشار این اثر به نوعی پروپاگاندا صورت می‌گیرد. از طرف دیگر کسانی می‌گفتند اگر سرود مذکور با اراده حکومتی تولید و منتشر شده، چرا کاری مثل آن پیش از این انجام نشده است. به همان میزان با واکنش مردم سرود سلام فرمانده به نوعی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد و به دفعات در شهرها و کشورهای مختلف به اجرا درآمد و پخش شد.

بهمن بابازاده درباره کپی بودن ملودی سلام فرمانده نوشت: خلاصه بگم که «سلام فرمانده» هم کپی، و در اصطلاح «کاور» از آب دراومد! ‏ما خبرنگارهای موسیقی وقتی یه اثر بدون ذکر خالق ملودی ازش کپی بشه، عبارت «سرقت هنری» رو استفاده می‌کنیم. ‏معادلش حتما میشه «حق الناس» ربطی هم به مفاهیم و محتوا نداره… (از یه قطعه عراقی کاور شده)

اما کاربران فضای مجازی این ادعای او را تکذیب کردند و می‌گویند کلیپی که سلام فرمانده با آن مقایسه شده، مربوط به موسیقی دیگری است و زیرنویس و صدا با تصویر هم‌خوانی ندارد؛ ترانه و سرود عربی هم بعد از سلام فرمانده منتشر شده و به‌عبارتی این سرود عراقی است که از “سلام فرمانده” کپی شده.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. عبدالرضا غیایی شاملو

    بعد از سلام دادن ، دسته جمعی خداحافظی کردن این کجاش عجیب بود، خدابیامرزدشون

  2. خواننده خوب خونده وگرنه بیا بغلم سکس ساسی مانکن هم خیلی طرفدار داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *