فیلم کامل / زبیر نیک‌ نفس موهای خود را تراشید و کچل کرد (مهسا امینی)

فیلم کامل / زبیر نیک‌ نفس موهای خود را تراشید و کچل کرد (مهسا امینی)

فیلم کامل / زبیر نیک‌ نفس موهای خود را تراشید و کچل کرد (مهسا امینی)

زبیر نیک‌ نفس بازیکن استقلال برای مرگ مهسا امینی موهای خود را تراشید و کچل کرد .

زبیر نیک نفس از فوتبالیست های مطرح کشورمان که در حال حاضر در پست دفاع استقلال بازی می کند به اقدام تراشیدن موهای خود کرد او متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ در سنندج میباشد و همچنین در تیم ملی کشورمان در مرداد ۱۴۰۰ حضور پیدا کرده است.

فیلم تراشیدن مو توسط زبیر نیک نفس

نیک نفس فوتبالش را در صنعت نفت آبادان آغاز کرد و بعد از مدتی به ذوب آهن و فولاد رفت در سال ۱۴۰۰ از فولاد به استقلال پیوست.

این روزا خبر فوت مهسا امینی جنجال زیادی به پا کرده است و بسیاری از چهره های سرشناس واکنش نشان می‌دهند زبیر نیک نفس است از جمله فوتبالیست هایی بوده که اقدام به تراشیدن موهای خود کرد تا حمایت خود را از مهسان امینی نشان بدهد.

مهسا امینی بعد از بازداشت توسط مأموران گشت ارشاد برای کلاسهای توجیهی به ساختمانی در خیابان وزارء هدایت می شود. در فاصله دو ساعتی که مهسا امینی در ساختمان پلیس امنیت اخلاقی تهران حضور داشته اتفاقاتی سبب سکته مغزی و قلبی او می شود و در نهایت او به کما می رود.

همچنین ببینیدفیلم کامل کچل کردن آناهیتا همتی 

ژینا نام اصلی اوست. مهسا امینی متولد ۱۳۷۹ در شهرستان سقز کردستان است که به همراه برادر و دخترخاله اش به تهران سفر کرده بود. ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت حدود ۶ عصر بود که در نزدیکی مترو شهید حقانی تهران مهسا امینی که در کنار برادر بزرگش حضور داشت با برخورد گشت ارشاد مبنی بر وضعیت حجاب روبرو می شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. چیزی نیست. خر را با خریتهایش میشناسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *