زمان دقیق تعطیلی مدارس یازدهم و دوازدهم در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

زمان دقیق تعطیلی مدارس یازدهم و دوازدهم در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

زمان دقیق تعطیلی مدارس یازدهم و دوازدهم در سال 1402

مدارس کلاس یازدهم و دوازدهم از روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ تعطیل می شوند. همانطور که میدانید با توجه به اینکه آخرین روز امتحانات نهایی مقاطع تحصیلی یازدهم و دوازدهم تا روز ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ می باشد. پس مدارس مقاطع 11 و 12 در 25 خرداد 1402 تعطیلی خواهد شد.

زمان دقیق تعطیلی مدارس یازدهم و دوازدهم در سال ۱۴۰۲ مشخص شد

طبق اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش ، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در نوبت خرداد ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.

به موجب بخشنامه ابلاغی، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.

زمان برگزاری امتحانات

روند برگزاری امتحانات نوبت دوم مدارس به این صورت است که هر ساله در خرداد ماه، دانش آموزان در محل برگزاری امتحان حاضر شده و سوالات مربوطه را پاسخ می دهند. با توجه به ابلاغیه آموزش و پرورش تمامی امتحانات خرداد ماه امسال حضوری می باشد و دانش آموزان می بایست با توجه به برنامه امتحانی خود اقدام به برنامه ریزی برای مطالعه دروس نمایند.

همه دانش آموزان در طول دوران تحصیل خود، دو بار در امتحانات نهایی شرکت می کنند. مرتبه اول در پایان پایه نهم و مرتبه دوم مربوط به امتحانات پایه سوم متوسطه دوم یا همان پایه دوازدهم می باشد. دوازدهمی ها در رشته های علوم انسانی، تجربی، و ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل هستند در روز و تاریخ مشترکی با هم رشته ای های خود در سراسر ایران امتحانات خود را برگزار میکنند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *