زمان و ساعت پخش تکرار سریال هم بازی (همبازی)

ساعت پخش تکرار سریال هم بازی (همبازی)

زمان و ساعت تکرار سریال هم بازی (همبازی) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی به طور مشترک قصه سریال را نوشته‌اند و در پاسخ‌هایی کوتاه درباره این سریال صحبت کرده‌اند که در زیر می‌خوانید.

نویسنده این مجموعه درباره فضای این سریال ملودرام در فضای نوروز تصریح کرد: طبیعتاً سریال «هم بازی» با «نون.خ» که کمدی است تفاوت دارد با این حال این سریال فضایی اجتماعی با رگه‌های شیرین دارد. ما در این سریال یک ملودرام عاشقانه اجتماعی تعریف می‌کنیم که لحظات مفرح هم دارد و تلاش کردیم فضای آن عبوس نباشد.

زمان و ساعت تکرار سریال هم بازی (همبازی)

سریال هم بازی ساخته آقای سروش محمدزاده و به تهیه کنندگی نوید محمودی برای نوروز ۱۴۰۰ آماده پخش از شبکه دوم سیما شده است این مجموعه هرشب ساعت ۸:۴۵ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد و تکرار آن ساعت یک بامداد و ۱۴ می باشد

زمان و ساعت پخش تکرار سریال هم بازی (همبازی)

مجموعه همبازی داستان ملودرام عاشقانه دارد که یکی از مهمترین تجارب آقای سروش محمدزاده خواهد بود لازم به ذکر است که این سریال از شبکه دوم پخش خواهد شد و از جمله سریال های نوروز ۱۴۰۰ میباشد.

در نوروز سال 1400 صداوسیما برنامه ها ویژه ای را تدارک دیده است که همبازی یکی از این سریالها بوده که توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد.

این مجموعه بازیگران شناخته شده زیادی را در خود دارد که بدون شک با استقبال مردم مواجه شده است.

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن ،آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ،خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.
«هم بازی» ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان اشتغال وهویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *