زمان پخش و تکرار سریال یادداشت های کودکی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

زمان پخش و تکرار سریال یادداشت های کودکی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال یادداشت های کودکی

این سریال ۲۴ قسمتی هرشب ساعت ۱۷ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۹ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

سریال یادداشت های کودکی توسط پریسا بخت‌آور کارگردانی شده است و نویسندگی آن را اصغر فرهادی بر عهده دارد.

این مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۸۰ با موضوع اجتماعی،درام و خانوادگی تولید شد.

زمان پخش و تکرار سریال یادداشت های کودکی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

اما نکته جالب توجه این سریال ترانه تیتراژ ابتدایی این سریال بود که خواننده ای با صدای کاملا جدید و نا آشنا آن را خوانده بود. خواننده ای که هیچ نام و نشانی از او در تیتراژ ابتدایی و انتهایی آن وجود نداشت و کمتر کسی هم در آن زمان به سراغ این موضوع رفت. حالا حمیدرضا صدری آهنگساز آن سریال می‌گوید صدایی که در تیتراژ ابتدایی این سریال وجود دارد به اصغر فرهادی کارگردان اسکار گرفته سینمای ایران تعلق دارد. صدری به ما می‌گوید از آن جایی که فرهادی دنبال خودنمایی نبود حاضر نشد نامش در تیتراژ به عنوان خواننده ذکر شود.

به گفته صدری تا جایی که او در خاطر دارد ملودی این ترانه که فرهادی آن را همیشه زیر لب زمزمه می‌کرد از خود اوست و قبل‌ترها این ملودی را در یکی از تئاترهایش استفاده کرده است. صدری می‌گوید اولین بار خودش پیشنهاد خواندن این ترانه تیتراژ را به فرهادی داده اما این کارگردان ابتدا باور نمی‌کرده پیشنهاد آهنگساز سریال جدی باشد اما صدری به سختی تلاش می‌کند او را قانع کند که صدای خوبی دارد و می‌تواند به درستی از پس این کار برآید. درست همان مسیری که در قانع کردن رضا عطاران برای خواندن ترانه تیتراژ سریال هایش طی کرده بود و اصرارهای صدری جواب می دهد و بالاخره فرهادی حاضر می‌شود این ترانه تیتراژ را بخواند. صدری می گوید فرهادی پس از ضبط و شنیدن محصول صدایش از نتیجه راضی بود و حاضر شد بدون ذکر نام از آن در ابتدای سریال استفاده شود.

زمان پخش و تکرار سریال یادداشت های کودکی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

این مجموعه برای بار اول در رمضان همان سا از شبکه تهران پخش شد و مورد استقبال قرار گرفت. تیتراژ این مجموعه توسط اصغر فرهادی با آهنگسازی حمیدرضا صدری اجرا شده است. اکنون قرار است این مجموعه از ۵ فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت نوروز و ماه رمضان از شبکه آی فیلم مجدد پخش شود.

اسامی بازیگران سریال یادداشت های کودکی

از جمله اثار ایشان می توان به حمیده خیرآبادی،احمد قدکچیان،سیروس گرجستانی ،مهرانه مهین ترابی،امیر نوری،رامین ناصرنصیر،رضا بنفشه‌خواه،شبنم معززی و… اشاره کرد. در این مجموعه زنده یاد سیروس گرجستانی، احمد قدکچیان و حمیده خیرآبادی بازی می کردند و هر سه این عزیزان از بهترین بازیگران این سریال بودند.

خلاصه داستان

در خلاصه سریال آمده خان بابا و ربابه خانم از جوانی سرایدار خانه آقا بزرگ هستند و حال که به سن پیری رسیده‌اند، اهالی خانه‌ دیگر به آنها سر نمی‌زنند. یک روز قبل از ماه رمضان، حمید یکی از نوه های آقا بزرگ به خانه می آید و از خان بابا می خواهد که او را در یکی از اتاق های خانه زندانی کند و…

زمان پخش و تکرار سریال یادداشت های کودکی از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *