زمان پخش و تکرار سریال یاور شبکه 3 + ساعت بازپخش سریال یاور

زمان پخش و تکرار سریال یاور شبکه 3 + ساعت بازپخش سریال یاور

زمان پخش تکرار سریال یاور شبکه 3 + ساعت بازپخش سریال یاور از شبکه سوم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش تکرار سریال یاور شبکه 3

سریال “یاور” به کارگردانی سعید سلطانی همزمان با آغاز ماه رمضان هر شب ساعت 21:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال یاور شبکه 3 + ساعت بازپخش سریال یاور

این مجموعه 30 قسمتی یک ملودرام اجتماعی است که در برخی قسمت ها با ژانر معمایی و مضمون جوانمردی همراه است.

بازیگرانی که در سریال “یاور” ایفای نقش می کنند: داریوش ارجمند ، امید علیمردانی ، ارسلان قاسمی ، محمد حاتمی ، زهرا سعیدی ، شبنم فرشادجو ، فقیهه سلطانی ، مهوش افشارزاده و اسماعیل مهرابی هستند.

سعید سلطانی (متولد ۲ فروردین ۱۳۳۳ در الیگودرز) نویسنده و کارگردان محبوب که بیشتر شهرتش را به واسطه سریال پس از باران و ستایش کسب کرده‌است.

یکی از مجموعه های تلویزیونی پخش شده در ایام ماه مبارک رمضان سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی کارگردان مشهور سریال ستایش است که در این مجموعه سراغ بازیگران مطرح و پیشکسوت رفته است. در ادامه بیوگرافی و عکس های از بازیگران سریال یاور و داستان این سریال را  مشاهده کنید.

بازیگران سریال یاور

سعید سلطانی سال گذشته پس از تجربه شکست‌خورده «بوم و بانو»، سراغ ساخت سریال «یاور» رفت. سعید مطلبی که به عنوان نویسنده در مجموعه «ستایش» با این کارگردان همکاری کرده بود، نگارش فیلم نامه «یاور» را نیز بر عهده داشته است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. فاطمه رشیدی

    فیلنامه قوی نداره انگار اصلا بچه جمال و همسرش نیست که تو دردسر افتاده فقط یاور و خانمش باهم خوبن بقیه انگار نه انگار که باهم نسبتی دارن . حیف آقای داریوش ارجمند که بعد از اون سابقه پر بار چنین نقشی رو با اون لحن خشن بازی میکنن . نقش یه آدم دیکتاتور و درستکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *