بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی تجربه مرگ ایمان عبدالمالکی امشب یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت ۲۳ دانلود بازپخش

زندگی پس از زندگی ایمان عبدالمالکی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت ۲۳

بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی تجربه مرگ ایمان عبدالمالکی امشب یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت ۲۳ دانلود بازپخش تکرار برنامه زندگی پس از زندگی را در این صفحه ببینید.

بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی تجربه مرگ ایمان عبدالمالکی امشب یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت ۲۳ دانلود بازپخش

برنامه زندگی پس از زندگی تجربه مرگ ایمان

برنامه زندگی پس از زندگی یکی از برنامه‌های معنوی و عرفانی شبکه چهار سیما بوده که توسط عباس موزون مجری و تهیه کنندگی می شود عباس موضوع از مجریان سرشناس و باسابقه کشورمان بوده که تا به حال در سه فصل برنامه زندگی پس از زندگی را تولید کرده است که به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است

در این برنامه افرادی که به کما رفته اند و اتفاقات بعد از کما را تجربه نموده اند دعوت شده و درباره تجارب مرگ خود صحبت می کنند شاید به جرأت می‌توان گفت اولین برنامه تلویزیونی بوده که به صورت جدی به مسائل بعد از مرگ می پردازد افرادی که در این برنامه حضور پیدا می‌کنند از مشاهده کردن عالم برزخ بعد از حالت کما می گویند.

ایمان عبدالمالکی برنامه امشب زندگی پس از زندگی بوده که درباره اتفاقاتی که بعد از به کما رفت نشر خدا داده را روایت می‌کند که شنیدن حرف‌های او می‌تواند برای شما جلب توجه باشد.

✅ببینید: ایمان عبدالمالکی قسمت دوم

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *