زن شیشه ای مرتکب قتل مواد فروش شد +عکس

زن شیشه ای مرتکب قتل مواد فروش شد +عکس

زن شیشه ای مرتکب قتل مواد فروش شد +عکس و جزئیات را در این بخش از حوادث مجله شبونه مشاهده نمایید.

زن شیشه ای مرتکب قتل مواد فروش شد

11 آذر ماه امسال  دختر جوانی با چهره ای آشفته پای در کلانتری 132 نبرد گذاشت و ادعای عجیبی را پیش روی ماموران پلیس قرار داد.

زن شیشه ای مرتکب قتل مواد فروش شد +عکس

زن جوان که زهرا 34 ساله است به ماموران گفت: مدتیست توسط دوست پسرش (کاوه) معتاد شده است و مرد جوان وقتی من را گرفتار مواد کرد دیگر به من مواد رایگان نمیداد و من برای تهیه مواد به خانه او میرفتم

این دختر میگوید من 4 سال با کاوه دوست بودم و کاوه به من قول ازدواج داده بود اما بعد از اینکه مرا معتاد کرد زیرش زد و بعد رابطه مان تمام شد اما من به شدت به مواد اعتیاد پیدا کرده بودم و برای همین به سراغ کاوه میرفتم و از او مواد میخریدم .

یک روز پس از اینکه مواد را از او گرفتم به زیرزمین خانه اش رفتم تا مواد مصرف کنم که کاوه به سراغم آمد و قصد داشت تا به من تجاوز کند که برای دفاع از خودم یک چوب که در زیرزمین بود را برداشته و با آن ضرباتی به سرش زدم.

وی افزود: وقتی کاوه روی زمین افتاد از آنجا خارج شدم و به سراغ مصرف مواد مخدر رفتم تا اینکه شامگاه یکشنبه در منطقه شهریار مواد مخدر شیشه کشیدم و با پای پیاده تا کلانتری آمدم و تصمیم گرفتم این قتل را فاش کنم.

بدین ترتیب زهرا برای تحقیقات بیشتر صبح امروز پیش روی بازپرس محسن مدیرروستا در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و در حالیکه سراسیمه روی صندلی نشسته بود و ادعا می کرد حال خوبی ندارد می گفت که من قاتل   نیستم.

زن شیشه ای مرتکب قتل مواد فروش شد +عکس

بازپرس جنایی تهران در این مرحله دستور تحقیقات ویژه را صادر کرد و کارآگاهان در بررسی پرونده ها متوجه شدند که روز 7 شهریور ماه جسد مرد جوانی به نام کاوه در منطقه ملارد پیدا شده است.

همین کافی بود تا درستی حرفهای زهرا تایید شود و این در حالی بود که زهرا با دستنبد و پابند روی صندلی شعبه ششم دادسرای امور جنایی می گفت من قتلی انجام ندادم ، بیگناهم و به خاطر مصرف مواد مخدر شیشه این ادعاها را کردم و حال خوبی ندارم.

همچنین ببینید:

تجاوز به دختر 17 ساله توسط رفقای دوست پسرش +عکس تجاوز به دختر 17 ساله توسط رفقای دوست پسرش +عکس

با توجه به اینکه زهرا اظهار می کرد حال خوبی ندارد بازپرس مدیر روستا دستور داد تا تیمی از امدادگران اورژانس برای بررسی وضعیت دختر جوان به دادسرا مراجعه کنند.
تیم پزشکی پس از معاینات پزشکی اعلام کردند که وی کمی تپش قلبش بالا بوده و در حال حاضر شرایط بهتری دارد و حال عمومی دختر جوان خوب است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *