زهرا اسماعیلی کیست؟ ماجرای قتل همسر و قصاص

زهرا اسماعیلی کیست؟ فرزندان و ماجرای قتل همسر و قصاص

زهرا اسماعیلی کیست؟ ماجرای قتل همسر و قصاص و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زهرا اسماعیلی کیست؟

گفته می‌شود که 42 سال سن داشته و به دلیل مباشرت در قتل همسرش قصاص شده است

حکم اعدام او رسانه‌های معاند بازتاب گسترده‌ای داشت و شایعاتی را درباره نحوه اعدام او منتشر کردند که گفته می شد که او قبل از اینکه اعدام شود در محل اجرای حکم حضور پیدا می کند و در مقابل چشمان او چند مجرم محکوم به اعدام را با طناب دار قصاص می کنند و این باعث می شود که ایست قلبی کند و سپس جسد او را به بالای چوبه دار برده و اعدام کرده‌اند!!

بعد از این شایعه بلافاصله قوه قضاییه در خبرگزاری میزان به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اتفاق رخ نداده و شایعه میباشد و نامبرده در صحت و سلامت کامل و به دلیل رضایت ندادن اولیای دم مقتول به دار مجازات آویخته شده است

زهرا اسماعیلی کیست؟ ماجرای قتل همسر و قصاص

حتی تا یک ساعت پیش از اجرای حکم نیز مسئولان قضایی و مددکاران به منظور صلح و‌سازش تلاش‌های لازم را انجام دادند، ولی به دلیل اصرار اولیای دم بر اجرای قصاص نفس، حکم اجرا شد.

گفتنی است، در زمان اجرای حکم زهرا اسماعیلی در شرایط صحت و سلامت کامل بوده و این حکم در حضور سرپرست دادسرای جنایی، نمایندگان پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و پس از معاینه کامل توسط پزشک پزشکی قانونی اجرا می‌شود.

حسب اسناد پزشکی موجود و گواهی پزشکی، زهرا اسماعیلی تا زمان اجرای حکم هیچگونه بیماری قلبی ریوی و کلیوی نداشته است.

در اجرای حکم‌ها دلیل مرگ قطع نخاع، خفگی یا ایست قلبی اعلام می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *