ماجرای زیر گرفتن سروان توحید حسنی در خوی پاسگاه ایواوغلو +کلیپ

ماجرای زیر گرفتن سروان توحید حسنی در خوی پاسگاه ایواوغلو +کلیپ

کلیپ و فیلم و ماجرای زیر گرفتن سروان توحید حسنی در خوی پاسگاه ایواوغلو همراه بیوگرافی سروان توحید حسنی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای زیر گرفتن سروان توحید حسنی

روز گذشته تعداد قاچاچی در شهرستان خوی با هدف ترور سروان توحید حسنی با سرعت بالا به خودرو این پلیس دلسوز و فداکار زدند و او را به شهادت رسانند.

ماجرای زیر گرفتن سروان توحید حسنی در خوی پاسگاه ایواوغلو +کلیپ

سروان حسنی از ماموران باهوش و با سابقه و دلسوز شهرستان خوی بوده که تلاش های زیادی برای مقابله و مبارزه با قاچاقچیان کشیده بود و از همین رو قاچاقچیان چندین بار نقشه شهادت او را کشیده بودند و در نهایت در روز هفتم خرداد ماه نقشه شوم خود را عملی کرده و این مامور پاسگاه ایواوغلو را زیر گرفتند.

فیلم لحظه زیر گرفتن

گفتنیست که شهرستان خوی یکی از شهرهای مهم اقتصادی کشورمان بوده که بسیاری از قاچاقچیان برای ورود و خروج کالا در این شهر تلاش میکنند.

یکی از علل شیوع و گسترش قاچاق در کشور، پایین بودن هزینه ریسک قاچاق کالا می‌باشد به این معنا که احتمال موفقیت قاچاقچیان بین 90 تا 95 درصد است

از جمله عوامل مؤثر در گسترش قاچاق، هزینه‌های بالای حقوق ورودی و همچنین پیچیدگی و گستردگی فرآیند واردات رسمی می‌باشد برخی از واردکنندگان برای تسریع در واردات اقدام به واردت قاچاق می‌نمایند. تعرفه‌های ورودی بر کالاهای وارداتی از دیگر عوامل مهم در قاچاق کالاهای وارداتی تلقی می‌شود اخذ تعرفه‌های بالا به دلیل حمایت از تولیدات داخلی و کسب منابع درآمدی برای دولت صورت می‌گیرد اما هنگامی که این تعرفه‌ها از ریسک قاچاق بالاتر باشد تمایل به واردات قاچاق افزایش می‌یابد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *