ساعت بازی ایران سوریه 25 آبان سه شنبه ساعت چنده

ساعت بازی ایران و سوریه ۲۵ آبان سه شنبه ساعت چنده

تاریخ انتشار 24 آبان 1400 – Study time 3 minutes

ساعت بازی ایران سوریه 25 آبان سه شنبه ساعت چنده جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازی تیم ملی ایران مقابل سوریه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ روز ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ورزشگاه سوریه برگزار خواهد شد که ایران در ورزشگاه آزادی بازی رفتار یک بر صفر به سود خود به پایان رساندند و حالا در روز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ قرار است در شهر امان بازی برگشت خود را انجام بدهند.

ساعت بازی ایران سوریه 25 آبان سه شنبه ساعت چنده

ساعت بازی ایران سوریه 25 آبان ساعت چنده

بازی ایران و سوریه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می گردد.

ایران در صورت پیروزی در مقابل تیم سوریه حضورش در جام جهانی قطعی خواهد شد

با توجه به امتیازاتی که تیم ملی کشورمان به دست آورده است حضور تیم ملی ایران در صورت پیروزی در مقابل سوریه به جام جهانی قطعی خواهد شد این در حالی است که سوریه با ۶ بازیکن مصدوم به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت.

ایران در صورتی که سوریه را شکست دهد، 16 امتیازی خواهد شد و با توجه به شرایط جدول، صعودش به جام جهانی را قطعی خواهد کرد. این اتفاق در حالی می‌تواند رخ دهد که در دوره قبلی جام جهانی که شاگردان کارلوس کی‌روش با 22 امتیاز مسافر روسیه شدند، کره جنوبی با 15 امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی جام جهانی شد و حالا شاگردان اسکوچیچ این فرصت را دارند که صعودشان به جام جهانی را در آخرین بازی‌شان در سال 2021 قطعی کنند.

یک سایت ویتنامی در خصوص این بازی نوشت و مدعی شد که تیم ملی کشورمان در این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی خواهد رسید. congluan نوشت: ایران همچنان پس از 5 بازی در صدر جدول گروه قرار دارد. آنها انگیزه دارند خیلی زود راهی جام جهانی شوند و می‌خواهند از سوریه به عنوان قربانی استفاده کنند.

تیم ملی کشورمان مقابل سوریه 18 بار دیدار کرده که ایران تنها یک بار شکست خورده است. تیم ملی کشورمان در مقابل سوریه به 10 پیروزی و 7 تساوی دست یافته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *