سایت نمایشگاه مجازی کتاب ۹۹ + www.tehranbookfair.ir

سایت نمایشگاه مجازی کتاب ۹۹ + www.tehranbookfair.ir

سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹ + www.tehranbookfair.ir را به همراه نحوه خرید در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۹۹

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورمان نمایشگاه کتاب در سال ۹۹ متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد

امسال با توجه به فراگیری بیماری کرونا نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار خواهد شد از اول بهمن ماه تا ششم بهمن ماه با مراجعه به سایت www.tehranbookfair.ir می توانید کتاب های مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

سایت نمایشگاه مجازی کتاب ۹۹ + www.tehranbookfair.ir

با توجه به اینکه سال های گذشته برای خرید کتاب به قشرهای مختلف همچنین دانشجویان و طلاب اساتید دانشگاه بن تعلق می گرفت امسال هم هنگام خرید تدابیر ویژه‌ای برای این افراد در نظر گرفته شده است

دانشجویان و طلاب می توانند برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب پنج شنبه ۱۸ دی ماه درخواست بدهند ایوب دهقانکار رئیس نخستین نمایشگاه اینترنتی کتاب اعلام کرده که بن کتاب ۲۵ درصد افزایش داشته است

افرادی که مشمول بن خرید کتاب می باشند می توانند به مراجعه به سایت کتاب دات آی آر از میزان سهمیه آنها برای خرید کتاب آگاه شوند ایا با ثبت نام آمادگی خود را برای خرید کتاب اعلام کنند تا به آنها بن خرید اهدا شود.

دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی می‌توانند برای اطلاع از چگونگی شرایط و نحوه ثبت‌نام به سایت ketab.ir  مراجعه کنند

سهم خریدار از یارانۀ اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می شود. با توجه به بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هر استان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

لطفاً فرایند ثبت نام را تا دریافت این پیامک: «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» ادامه دهید تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت شود. هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) است.

هنگام ثبت نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *