سجاد غریبی در آسانسور جا نمیشه مسخره بازی جدید هالک ایرانی

فیلم / سجاد غریبی در آسانسور جا نمیشه مسخره بازی جدید هالک ایرانی

سجاد غریبی در ویدیویی که از خود منتشر کرده وارد یک آسانسور میشود که وانمود میکند به دلیل اینکه جثه اش بزرگ است درون آسانسور جای نمیگیرد! این در حالیست که او دستانش را باز کرده که نشان بدهد اندامش بزرگ است.

سجاد غریبی در آسانسور جا نمیشه مسخره بازی جدید هالک ایرانی

سجاد غریبی در آسانسور جا نمیشه

یکی از کارهای عجیبی که سجاد غریبی به آن تمایل دارد دستانش را باز نگه میدارد که معمولاً افرادی این کار را انجام می‌دهند که دارای عضلات زیر بغل تنومند بوده که این در اندام سجاد غریبی مشاهده نمی شود و اینکه چرا دستانش را هنگام راه رفتن باز می کند از نکات عجیب می باشد .

زمانی این چهره مورد توجه قرار گرفت که ویدیو مبارزه او با مارتین فورد انگلیسی که به ترسناک ترین مرد جهان شهرت دارد در فضای مجازی خبر ساز شد قرار بود که آنها با هم مبارزه داشته باشند و برای همین منظور سجاد غریبی در فرودگاه دبی با او چهره به چهره شد و بین آنها درگیری رخ داد یکی از اتفاقاتی که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد اندام سجاد غریبی بود که نسبت به تصاویری که از وی منتشر شده بود زمین تا آسمان با هم فرق داشت . بعد از جنجال های پیش آمده مارتین فورد در مصاحبه ای اعلام کرد که از مبارزه با سجاد غریبی انصراف می‌دهد چرا که او را در اندازه برای مبارزه نمی‌داند که ممکن است این چهره ایرانی در هنگام وارد شدن جان خود را از دست بدهد و مارتین دوست ندارد در بین مردم ایران یک چهره بدنام باشد

سجاد غریبی مدتی در زمینه پاورلیفتینگ فعالیت داشته است او مدعی است که قدش ۱۹۲ سانتی متر است در حالی که در ویدیوهای او چنین چیزی مشخص نیست.

سجاد غریبی یکی از چهره‌های جنجالی فضای مجازی متولد ۲۸ آذر ۱۳۸۹ اهواز بوده اما در بوشهر بزرگ شده است او خود را حالت ایرانی می نامند و در چند سال اخیر تصاویرش حسابی جنجال ساز شده است .

بسیاری از کاربران مدعی ستند که او تصاویرش را با فتوشاپ دستکاری می کرده است اما سجاد غریبی تلاش زیادی می‌کند تا نشان بدهد اندامش فتوشاپ نیست و عضله ای است و به همین منظور در ویدیوهای خود سعی می کند این موضوع را به مخاطبان نشان بدهد.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ابوالفضل شوقی کلاته

    دستاشو ببنده من به عشق پرسپولیس شیشششش نفر دیگه رو جا میدم😂♥

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *