ماجرای کلیپ سرباز کلانتری شیراباد زاهدان و زدن شوکر به یک سارق بلوچ

ماجرای فیلم سرباز کلانتری شیراباد زاهدان و زدن شوکر به یک سارق بلوچ

ویدویی در فضای مجازی منتشر شده بود که یک سرباز وظیفه در کلانتری شیرآباد سیستان و بلوچستان یک تبعه افغانستان را با شوکر مورد آزار قرار داد که گفته میشود این سرباز به دادگاه فرخوانده شده است و کار او غیر حرفه ای و خارج از قانون بوده است.

ماجرای کلیپ سرباز کلانتری شیراباد زاهدان

این ویدیو در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و کاربران به آن واکنش نشان داده اند.

به نظر می رسد این شخص متهم قاچاق سوخت بوده است اما هنوز مشخص نیست دلیل اصلی بازداشت این او چه بوده است.

ماجرای کلیپ سرباز کلانتری شیراباد زاهدان و زدن شوکر به یک سارق بلوچ

قاچاق سوخت از ایران به افغانستان در مرز های ایران به شدت افزایش داشته که بسیاری از افغان ها اقدام به قاچاق میکنن دلیل اصلی این قاچاق اختلاف قیمت سوخت در ایران و افغانستان است.

همچنین تعداد مهاجرت افغان ها به کشورمان به صورت غیرقانونی روز به روز در در حال افزایش است که ساماندهی آنها را سخت کرده است و خیلی راحت در مرز ایران و افغانستان بدون اجازه عبور و مرور میکنند.

رئیس کلانتری زاهدان عزل شد

در پی انتشار کلیپی از رفتار غیرقانونی یک سرباز وظیفه در کلانتری شهرستان زاهدان، رئیس وقت این کلانتری به دلی عدم نظارت و کوتاهی در انجام وظایف قانونی از سمت خود عزل شد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل حمله مسلحانه به کلانتری ۱۶ زاهدان +جزئیات

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، در پی انتشار کلیپی از رفتار غیرقانونی یک سرباز وظیفه در کلانتری شهرستان زاهدان و صدور دستور ویژه سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، رئیس وقت کلانتری به دلیل عدم نظارت و کوتاهی در انجام وظایف قانونی و عدم احساس مسؤولیت از سمت خود عزل و تخلف وی در حال رسیدگی است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. افرین واسه دزدها چلو کباب هم سفارش بدین با بازداشت سرباز دیگه هیچ ماموری دنبال دزد نمی ره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *