سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات

سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات

سردار آزمون این روزها اهمیتی به تیم ملی نمیدهد و دوست ندارد در تیم ملی ایران بازی کند این را بازی با روسیه و کنیا دیدیم که گفته بود ترجیح میدهد استراحت کند و در عید نوروز در تعطیلات به سر ببرد و امیر قلعه نوعی نیز گویا تصمیمی به دعوت مجدد او به تیم ملی ندارد و به نوعی از تیم ملی اخراج شده است.

سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات

سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد

سردار آزمون در عید نوروز 1402 به تیم ملی دعوت شد اما در اردوی تیم شرکت نکرد و گفت میخواهد استراحت کند اما تصاویری از او منتشر شده که در حال خوش گذرانی در شهر گنبد کاووس است.

سردار از زمان رفتن کیروش دیگر علاقه به تیم ملی ایران نشان نمیدهد و از رفقای صمیمی کارلوس کیروش محسوب میشود.

با توجه به قوانین امیر قلعه نوعی به نظر میرسد که سردار برای همیشه از تیم ملی ایران کنار گذاشته شود.

همچنین ببینید

آقای سردار آزمون تیم ملی مسخره شما نیست با خونه خاله اشتباه گرفتی

سردار آزمون در شرایطی درخواست مرخصی از اردوی تیم ملی ایران تحت هدایت امیر قلعه نویی را داشته که در روزهای گذشته در مسابقات والیبال در شهر گنبد به ورزشگاه رفته است. همچنین مهاجم تیم ملی تصویری از خود در کنار اسب‌هایش منتشر کرد تا به نوعی به حاشیه ها دامن زده شود. عدم برقراری ارتباط میان امیر قلعه نویی و سردار آزمون باعث شده تا حاشیه های موجود در اردوی تیم ملی ایران بیشتر شود.

سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات سردار آزمون به خاطر این دختر از تیم ملی اخراج شد +عکس و جزئیات

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *