سرقت مسلحانه به طلافروشی سراوان پاساژ اصحاب (فیلم)

سرقت مسلحانه به طلافروشی سراوان پاساژ اصحاب (فیلم)

سرقت مسلحانه به طلافروشی سراوان پاساژ اصحاب (فیلم) را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نماییدو

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که چند نفر با لباسهایی شبیه داعش به پاساژ اصحاب واقع در شهر سراوان سیستان و بلوچستان یورش برده و اقدام به تیراندازی و سرقت طلا میکنند.

فیلم سرقت مسلحانه به طلافروشی سراوان

هنوز از تلفات این حادثه گزارشی در رسانه های کشورمان منتشر نشده است و مشخص نیست چقدر طلا به سرقت رفته است.

در روز های گذشته فیلم های متعددی از سرقت طلافروشی به چشم میخورد که با توجه به افزایش قیمت طلا در چند ماه اخیر بوده است.

سرقت مسلحانه به طلافروشی سراوان پاساژ اصحاب (فیلم)

هرچند که بعد از ساعاتی سارقان مسلح طلافروشی توسط نیروی مقتدر انتظامی دستگیر میشوند اما در همچنان آمار سرقت طلافروشی نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است

روزنامه همدلی در یادداشتی کوتاه در ستون حرف اول امروز خود با عنوان  زنگ تازه ای برای شنیدن  نوشت: رئیس پلیس تهران گفته است که ۵۰درصد سارقانی که در سه ماه گذشته دستگیر شدند، هیچ سابقه‌ای نداشتند و بار اولی است که به این اتهام دستگیر شده‌اند.

همچنین ببینید: سرقت مسلحانه طلا فروشی تبریز (فیلم)

آمار دردناکی است و این یعنی که نصف متهمان این سه‌ماه به تازگی به این بزهکاران اضافه شده‌اند و در یک کلام ساده‌تر یعنی دوبرابر ‌‌‌‌‌شدن آمار این گروه.

بدون تردید بخشی از علل این اتفاق تلخ به وضعیت حاصل از کرونا، برمی‌گردد و بخش دیگر آن وضعیت دشوار معیشت است که پیش از کرونا نیز آغاز شده بود. زنگ هشداردهنده در این باره این است که این موضوع با رفتن کرونا و بازگشت ثبات اقتصادی به کشور، به جای اول خود بر نمی‌گردد. برخی از این افراد در زندان‌‌ها و مراوده با خلافکاران و مهم‌تر از آن برچسبی که به عنوان سارق خورده‌اند، در این موقعیت خواهند ماند و البته تبعات تلخ‌تری نیز به دنبال خواهد داشت.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *