سرمای شدید در اردبیل 19 فروردین 99 واقعیت دارد؟

سرمای شدید در اردبیل 19 فروردین 99 واقعیت دارد؟

سرمای شدید در اردبیل 19 فروردین 99 واقعیت دارد؟ به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سرمای شدید در اردبیل 19 فروردین 99 واقعیت دارد؟

خبری در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود مبنی براینکه قرار است از 19 فروردین 99 سرمای شدیدی در اردبیل صورت بگیرد!

البته در انتشار این خبر اغراق شده است و سرما آن جوری که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود نخواهد بود

سرمای شدید در اردبیل 19 فروردین 99 واقعیت دارد؟

بدون شک استان اردبیل یکی از استان های سردسیر کشورمان میباشد که از اوایل پاییز تا اواسط بهار هوای سردی را دار است و 19 فروردین نیز همانند روزهای گذشته هوا فقط کمی سردتر خواهد شد و ممکن است با بارش برف همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،مسعود وسیله کارشناس هواشناسی در پیش بینی وضعیت جوی استان در روزهای آینده با بیان اینکه پیرو پیش آگاهی قبل ؛ موج اول از عصر ۱۸ فروردین فعالیت خود را از نوار شمالی اردبیل و آذربایجان با باد سرد ؛ تراکم مه و ابر ؛ ریزش باران و برف آغاز میکند، اظهار داشت:  ناپایداری رفته رفته بر جنوب این نقاط کشیده و از سپیده دم سه شنبه با نفوذ خطوط کانتوری ۱۰۳۸ هکتوپاسکالی بر شدت سرما و بارش افزوده میشود‌. اوج بارش برف تا سحرگاه چهارشنبه و ارتفاع آن در نقاطی از اردبیل حدود ۴۵ سانتیمتر است.

وی افزود: سرمای این جبههء قدرتمند بسیار زیاد است به گونه ای که بیشینهء دما در زمان حاکمیت سیستم تا منفی ۸ درجهء سلسیوس پایین میرود. با گذر تراز ناپایدار سیستم از فراز منطقه به خاطر نفوذ هوای سنگین پشت آن و صافی نسبی آسمان دما در بعضی ایستگاههای شمالغرب تا منفی ۱۴ کاهش می یابد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *