دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۹ بیست و نهم 29 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت 29 بیست و نهم ۲۹ از تلوبیون همراه با داستان سریال آتش سرد و دانلود و پخش انلاین آن را در این صفحه بببینید  .

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۹ بیست و نهم 29 از تلوبیون

سریال اتش سرد رای جذابیت بیشتر داستانش مدام شخصیت‌هایش را در معرض امتحان و انتخاب میان حق و باطل قرار می‌دهد، از این رو شخصیت‌هایش نه سفید مطلق هستند و نه کاملا سیاه و اینگونه برای مخاطب باورپذیر می‌شوند، از یکسو شخصیت‌های مثبتی چون محسن و پسرانش هم مرتکب اشتباه می‌شوند و از سوی دیگر سعید و پویا هم شخصیت‌هایی خاکستری اند، حتی بابک کریمی هم مدام در چالش میان باور کردن حرف های اطرافیانش و انتخاب حرف راست گرفتار است.

برای دانلود و تماشا اینجا را ضربه بزنید

علی مهام تهیه کننده این سریال درباره فرآیند تولید عنوان کرد: تقریبا یک سال و نیم روی فیلمنامه وقت گذاشتیم بدین ترتیب که محسن سرتیپی به همراه نازنین فرخلو متن را نگاشتند و پس از یک سال بازنویسی فیلمنامه به قلم نادر برهانی مرند و مهدی میرباقری انجام شد. در سال ۱۳۹۹ قرارداد بسته شد اما تولید آن به ۱۴۰۰ موکول شد و درنهایت بعد از ۲ ماه پیش تولید، در  ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ فیلمبرداری و تولید کار کلید خورد.

او با اشاره به اینکه این سریال در لوکیشن های زیادی هم در تهران و خارج آن فیلمبرداری شده است، تصریح کرد:  نام سریال «آتش سرد» است و به همان مضمون حضرت ابراهیم (ع) که آتش بر او سرد شد اشاره دارد و داستان اصلی نیز با آن مرتبط است. در این سریال به برقراری عدالت، یتیم نوازی، حق و حقانیت پرداخته می شود.

مهام ضمن اشاره به اینکه سریال «آتش سرد» ملودرام اجتماعی است، درباره داستان سریال گفت: این مجموعه درباره نوجوانی با نام فرید است که پدرش می میرد و یتیم می شود. چون او به سن قانونی نرسیده است قیمومیتش را شوهر عمه اش برعهده می گیرد. بخشی از کارخانه پدری به فرید می رسد اما مسئولیت اموالش به دست قیم است تا اینکه شریک شوهر عمه دست به ارث این پسر می برد و شوهر عمه همه تلاشش را می کند تا اموال او را بازگرداند. نقش شوهر عمه یا همان قیم را پرویز فلاحی پور و نقش شریک را عبدالرضا اکبری ایفا می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *