دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۶ ششم [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۶ ششم [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۶ ششم [ اینترنت رایگان ]

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت 6 ششم [ اینترنت رایگان ] تلوبیون همراه کیفیت اصلی و پخش آنلاین قسمت 6 سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

«آتش سرد» به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از شنبه ۹ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

سالار عقیلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شده و ترانه «آتش سرد» با شعری از محمدمهدی سیار و موسیقی دانیال سالاری و علی وانیار ساخته شده است.
سریال «آتش سرد» که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای ساخته شده، یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمه از کارخانه های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و …

سریال آتش سرد قسمت 6 ششم

پخش مجموعه تلویزیونی آتش سرد، به نویسندگی محسن سرتیپی و نازنین فرخلو، کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام به بعد از ماه محرم و صفر موکول شد. آتش سرد محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده و یک ملودرام اجتماعی است.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۶ ششم [ اینترنت رایگان ]

«آتش سرد» سریالی که ابتدا در زمانِ شروع تولید نامش «شب بیدار» بود و آرام آرام در آستانه پایان فیلمبرداری، نامِ این سریال تغییر کرد و به «آتش سرد» شناخته می‌شود. کاری که در آن عبدالرضا اکبری و پرویز فلاحی‌پور نقش‌های محوری دارند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مجموعه تلویزیونی احتمالاً سریال بعد از دهه اول محرمِ شبکه دو سیما باشد. همان‌طور که در چند سال اخیر، دیده می‌شود کمتر در دهه اول محرم سریال جدیدی روی آنتن شبکه‌های سیما رفته است. این اتفاق قرار است برای «آتش سرد» هم بیفتد و در دهه دوم محرم این مجموعه تلویزیونی پخش شود.

همچنین ببینید دانلود سایر قسمت های سریال آتش سرد

رضا ابوفاضلی کارگردان آتش سرد، و علی مهام تهیه کننده این سریال است. در این ملودرام اجتماعی بازیگرانی باتجربه و توانمند از جمله پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *