دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۲ بیست و دوم 22 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۲ بیست و دوم 22 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و دوم 22 از تلوبیون [ اینترنت رایگان ] با کیفیت اصلی و لینک مستقیم و پخش آنلاین همراه داستان و زمان پخش و دانلود همه قسمت های سریال آتش سرد را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۲ بیست و دوم 22 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد بیست و دوم

سریال اتش سرد هر شب ساعت 21:30 دقیقه از شبکه دوم پخش میشود سریالی خانوادگی و اجتماعی که درباره دو شریک بوده که نام انها سعید و محسن است محسن قیم برادرزاده اش است محسن سعی میکند که سعید سعی میکند دخترش را به عقد پسر محسن دراورد

شبی که رویا_ همسر حسابدار شرکت_ به خانه تاجیک رفته و از کلاهبرداری و پولشویی بزرگ مفخم در شرکت پرده برمی‌دارد. با آشکار شدن خلافکاری مفخم برای تاجیک رابطه این دو دوست به هم می‌خورد و سرنوشت ازدواج فرزندانشان تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

برای دانلود آتش سرد قسمت ۲۲ اینجا را ضربه بزنید

در صحنه‌‌ای نشان داده می‌شود که پرویز فلاحی‌پور که نقشِ پدر علیرضا را در سریال «آتش سرد» بازی می‌کند، خوابی می‌بیند که طناب اعدام دورِ گردن پسرش است و به دار آویخته می‌شود و بلافاصله از خواب می‌پرد. این رویایی بود که در ذهنِ پدر داستان پرورانده شده و در واقعیت اتفاقی نیفتاده است. مخاطبان بزرگسال این سریال که تا قسمت پانزدهم «آتش سرد» را دنبال کرده‌اند، می‌دانند چرا این کاراکتر چنین خواب پریشانی دیده و عقبه آن چه بوده است.

علی مهام، تهیه‌کننده سریال «آتش سرد» در واکنش به این انتقادات که در فضای‌مجازی منتشر شده به خبرنگار تسنیم می‌گوید: آیا واقعاً برای یک خواب هم باید هشدار داد! اولاً خودکشی در میان نبوده و ثانیاً اتفاقی در واقعیت نیفتاده است. مطمئن باشید اگر چنین بود حتماً خودِ شبکه تصمیم به اعلامِ زیرنویس هشدار می‌کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *