دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۶ بیست و ششم 26 از تلوبیون

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۶ بیست و ششم 26 از تلوبیون همراه با داستان سریال آتش سرد و دانلود و پخش انلاین آن را در این صفحه بببینید.

سریال آتش سرد به قسمت 26 خود رسیده است که امشب از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد سریالی که در آن هنرمندان معروفی حضور دارند از جمله مهدی سلوکی که در تلویزیون تجارب زیادی دارد و سالهاست که در عرصه بازیگر به عنوان نقش اول بازی میکند او با دلیل سیمای خاصی که دارد همشه نقش های مهمی بر عهده اش گذاشته میشود.

دانلود کامل سریال آتش سرد قسمت ۲۶ بیست و ششم 26 از تلوبیون

سریال اتش سرد را پیشنهاد میکنیم تماشا کنید داستان جذاب این مجموعه این شب ها مخاطبان زیادی را در مقابل تلویزیون نشانده است داستان متفاوت نسبت به سایر سریالهای دیگر به جذابیت آن افزوده است با اینکه این روزها صداوسیما به دلیل کمبود برنامه به پخش سریالها و برنامه های تکراری روی اورده است اما آتش سرد میتواند داستان جدیدی داشته باشد و مخاطبان را سرگرم کند.

ما در این صفحه این سریال را برای کسانی که نتوانستند آن را تماشا کنند اماده کرده ایم.

دانلود قسمت 26 سریال آتش را اینجا را ضربه بزنید ببینید

در پایان باید گفت «آتش سرد» سریالی خانوادگی است که بدور از هیاهو و با ریتمی آرام، داستان پرفراز و نشیبی را روایت می‌کند که ممکن است در زندگی هرفردی اتفاق بیفتد و از این جهت توانسته مخاطب عام تلویزیون را با خود همراه سازد، مخاطبی که منتظر است تا ببیند در پایان ۳۰ قسمت از یکسو سرنوشت زندگی مشترک اسرا و آزاد و پرونده کلاهبرداری مالی شرکت محسن و سعید و از سوی دیگر سرنوشت زندگی بابک و ضارب او چه خواهد شد. عبدالرضا اکبری بازیگر «آتش سرد» پیش از این در گفت‌وگویی با تسنیم به همین نکته اشاره کرد که قرار بود این سریال در همین روزها پخش شود اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد. این سریال، پر از داستان‌ها و پرسوناژهاست و البته محوریت آن خانواده است. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما هم پیش‌ از این گفته بود این سریال تلویونی بعد از رمضان 1401 در جدول پخش سریال‌های این شبکه تلویزیونی قرار می‌گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *