دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت نهم (قسمت ۹) قسمت 9

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت نهم (قسمت ۹) قسمت 9

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت نهم (قسمت ۹) قسمت 9

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت نهم (قسمت ۹) قسمت 9 از ویدائو با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را مشاهده نمایید.

قسمت نهم سریال آفتاب پرست

نام سریال :  آفتاب پرست
ژانر :  کمدی
قسمت : نهم 9
کارگردان : برزو نیک‌نژاد
شبکه پخش : فیلم‎نت
تعداد قسمتها :
 20
زمان پخش :  دوشنبه ها ساعت 8 شب
بازیگران اصلی : پژمان جمشیدی ، حمدیرضا آذرنگ ، باران کوثری ، گوهر خیراندیش
دانلود : دانلود قسمت نهم با لینک مستقیم

خلاصه داستان

سریال آفتاب پرست با درخشش پژمان جمشیدی طرفداران بسیار زیادی را به دست آورده است سریالی که پژمان جمشیدی در آن توانسته نقش طنز و جالب داشته باشد.

ابن سریال توسط برزو نیک نژاد ساخته شده اسب قسمت قبل دیدیم جمال پورشه را گروهی از اختلاس گران مجبور می کنند که ایران را ترک کند و برای او بلیط تایلند تهیه می کنند اما هنگام خروج از فرودگاه توسط پلیس دستگیر می شود و به صورت اتفاقی بازهم موجب دستگیری تعدادی اختلاسگر می‌شود و محبوبیت او بیش از پیش افزایش پیدا میکند .

او سعی می کند از کشور خارج شود و پول زیادی که به دست آورده را با خود ببرد اما هربار بر اثر اتفاقاتی سفرش کنسل میشود در این قسمت شاهد خواهیم بود که جمال پورشه مجددا تلاش می‌کند تا بتواند از کشور خارج شود و این بار اختلاسگران او را تهدید به قتل می کنند جمال تمام تلاش خود را باید بکند تا ایران را ترک کند و جان سالم به در ببرد اما دوستان و رفقای او مانع سفر او می‌شوند که این اتفاقات داستان را ظنز میکند.

از سوی دیگر، هنرنمایی باران کوثری در این اثر کمدی هم اساسا به چشم نمی‌آید. در حالی که کمتر کسی اساسا انتظار حضور باران کوثری در یک سریال کمدی از شبکه نمایش خانگی را داشت، این بازیگر که کارنامه بازیگری غنی‌ای هم دارد، نمی‌تواند از پس انتظاراتی که ایجاد شده، بربیاید. چراکه او اصلا بازیگر ژانر کمدی نیست. با این حال نباید انتظار زیادی هم داشت. در این دوره و زمانه که هزینه‌های زندگی به شکل نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده، بازیگرهایی مانند باران کوثری هم باید بتوانند مخارج زندگی خود را مدیریت کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *