دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت آخر (قسمت 15)

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت آخر (قسمت 15)

دانلود کامل قسمت آخر سریال آفتاب پرست قسمت پانزدهم (قسمت ۱۵) قسمت 15 از ویدائو با لینک مستقیم و کیفیت اصلی را مشاهده نمایید.

دانلود قسمت 15 سریال آفتاب پرست

نام سریال :  آفتاب پرست
ژانر :  کمدی
قسمت : 15
کارگردان : برزو نیک‌نژاد
شبکه پخش : فیلم‎نت
تعداد قسمتها :
15
زمان پخش :  دوشنبه ها ساعت 8 شب
بازیگران اصلی : پژمان جمشیدی ، حمدیرضا آذرنگ ، باران کوثری ، گوهر خیراندیش
دانلود : دانلود قسمت 15 چهاردهم با لینک مستقیم

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت آخر (قسمت 15)

سریال آفتاب پرست به قسمت پایانی خود رسید و این سریال با همه حواشی و خوب و بد هایش تمام شد پژمان جمشیدی در این سریال نشان داد که بازیگر بسیار قابل و کار بلدی است و میتواند در نقش های طنز به خوبی ظاهر شود.

آفتاب پرست در چند ماه اخیر عملکرد خوبی داشت و داستان طنز آن مورد توجه مردم قرار گرفت هرچند که انتقاداتی از این مجموعه صورت گرفته بود و مخاطبان مدعی بودند به نوعی از مجموعه مرد هزار چهره مهران مدیری الهام گرفته بود اما در هر حال این سریال طنز خوبی داشت و در این روزها که مردم حال و حوصله خوبی ندارد این گونه سریالها میتواند برای مدت زمان کوتاهی خنده را بر روی لبان مردم ظاهر کند.

داستان جمال پورشه که به صورت اشتباهی به عنوان یک قهرمان معرفی میشود و او را یکی از مبارزان اختلاسگران میدانند در حالی که او در کار زورگیری و سرقت بوده و برای سرقت از یک مرد ثروتمند اقدام میکند اما دست بر قضا این مرد ثروتمند در حال اختلاس و فرار از کشور است و جمال با کار خود باعث میشود نقشه های اختلاسگر پیاده نشود و در نهایت جمال به عنوان یک قهرمان معرفی میشود و در ادامه هر اقدام او به عنوان یک کار نیک و مثبت تلقی میشود.

دانلود کامل سریال آفتاب پرست قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت آخر (قسمت 15)

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *