دانلود کامل سریال آنتن قسمت هفتم ۷ | سریال آنتن قسمت 7

دانلود کامل سریال آنتن قسمت 7 هفتم و سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۷ با کیفیت اصلی از ویدائو را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت هفتم ۷ | سریال آنتن قسمت 7

دانلود سریال آنتن قسمت 7

نام سریال: آنتن
کارگردان: ابراهیم عامریان
قسمت: 7
دریافت: دانلود قسمت 7 با لینک مستقیم
ژانر: طنز
بازیگران اصلی: پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی
تعداد قسمت ها:  30
سایر قسمت ها
دانلود همه قسمت های سریال آنتنز

سریال انتن از سریالهای طنز شبکه نمایش خانگی است بازیگران محبوب طنز در این سریال حاضر هستند پژمان جمشیدی ، هادی کاظمی و نعیمه نظام دوست و باران کوثری حضور دارند این سریال موقث شده فروش خوبی در شبکه نمایش خانگی داشته باشد و به شدت مورد استقبال قرار بگیرد. در روزهایی که مردم کشورمان دچار ناراحتی های زیادی هستند سریال های طنز میتوانند وضعیت روحی جامعه را بهبود ببخشند.

جالب است بدانید پژمان جمشیدی در سریال انتن به گونه بازی کرده که در سریال آفتاب پرست دیده ایم و به نوعی کاراکتر مشابهی است و همه حرکات و نوع صحبت کردن او در سریال آفتاب پرست و آنتن شبیه هم هستند.

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق پرسپولیسی ها این روز ها نه در مستطیل سبز بلکه در جعبه جادو نگاه ها را به خود جالب کرده است و با طنازی های زیبای خود به یکی از بازیگران مطرح سینما تبدیل شده است. وی یک خواهر به نام مامک و برادری بزرگتر از خود به نام هومن دارد که در ایران ساکن نیستند و اقای بازیگر نیز هنوز ازدواج نکرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *