دانلود کامل سریال آنتن قسمت یازدهم ۱۱ ویدائو | سریال آنتن قسمت 11

دانلود کامل سریال آنتن قسمت یازدهم ۱۱ ویدائو | سریال آنتن قسمت 11

دانلود کامل سریال آنتن قسمت یازدهم ۱۱ ویدائو | سریال آنتن قسمت 11

دانلود کامل سریال آنتن قسمت یازدهم 11 و سریال آنتن پژمان جمشیدی قسمت ۱۱ با کیفیت اصلی از ویدائو را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت یازدهم 11

نام سریال: آنتن
کارگردان: ابراهیم عامریان
قسمت: 11
دریافت: دانلود قسمت 11 با لینک مستقیم
ژانر: طنز
بازیگران اصلی: پژمان جمشیدی و مرجانه گلچین و بهنام تشکر و هادی کاظمی
تعداد قسمت ها:  30
سایر قسمت ها
دانلود همه قسمت های سریال آنتن

موضوع و داستان سریال انتن

سریال آنتن، بهتر است اطلاعاتی را در مورد داستان آن داشته باشید و در قدم بعد، نقدی بر سریال آنتن داشته باشیم؛ خلاصه داستان سریال آنتن: “گوهر پس از فوت همسرش، یک سال وقت خود را صرف درس خواندن می کند و با موفقیت در آزمون کنکور، در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد.”
به همین بهانه در قدم اول سراغ سریال «آنتن» رفته‌ایم تا بتوانیم ابعاد مختلف موضوعات و محتوای آن و همچنین کیفیت ساختاری و ارزش زیباشناختی این شبه اثر را بررسی و تحلیل کنیم.

دانلود کامل سریال آنتن قسمت یازدهم ۱۱ ویدائو | سریال آنتن قسمت 11

لازم به ذکر است که به احتمال زیاد قضاوت و داوری کاربران سامانه «فارس من» بر اساس کلیپ منتشر شده، از این سریال شکل گرفته است. در این گزارش نشان خواهیم داد که آنتن چگونه به واسطه تاکید بر خنده گرفتن به هر قیمتی، دچار «ازخودبیگانگی فرهنگی» شده و در دام «اباحه‌گری» و ابتذال می‌افتد.

سریال آنتن، به بازی پژمان جمشیدی در این مجموعه شبکه نمایش خانگی می پردازیم. پژمان جمشیدی، فوتبالیست سابق و ستاره سینما و تلوزیون امروز، در سال های گذشته با بازی در مجموعه های طنز تلوزیونی، سینما و تئاتر، راه موفقیت در هنرپیشگی را به سرعت طی کرده است و فیلم های او فروش موفقی در گیشه داشته اند؛ همین امر، سبب شده است که کارگردانان زیادی خواهان بازی جمشیدی در فیلم های خود باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *