دانلود قسمت سریال آکتور ۲۰ بیستم کامل قسمت 20 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۲۰ بیستم کامل قسمت 20 از ویدائو و آپارات

دانلود قسمت سریال آکتور ۲۰ بیستم کامل قسمت 20 از ویدائو و آپارات

قسمت 20 سریال اکتور منتشر شد و دوستداران سریال آکتور میتوانند در این صفحه آن را دانلود و تماشا کنند سریال آکتور با حضور بسیاری از بازیگران شناخته شده کشورمان توانسته علاقمندان زیادی را به دست اورد.

قسمت سریال آکتور ۲۰

دانلود قسمت 20 با لینک مستقیم

سریال آکتور جدیدترین کار نیما جاویدی برای شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۲ بوده که بازیگران محبوب سینما و تلویزیون در آن حضور دارند درخشش بازیگرانی همچون نوید محمدزاده و احمد مهرانفر و هستی مهدوی فر و هومن برق نورد و هانیه توسلی باعث جذابیت داستان این سریال شده است.

آقای نیما جاویدی در کارنامه خود فیلمهای ملبورن و سرخپوست و خورشید را دارد و سریال آکتور اولین سریالی بود که او تجربه میکند.

این کارگردان در سریال سرخپوست تجربه همکاری با نوید محمدزاده را داشت و حالا در سریال اکران نیز استفاده کرده است

خلاصه داستان

داستان سریال آکتور درباره چند جوان علاقمند به تئاتر بوده که در زمینه بازیگری فعالیت می کنند آنها درگیر اتفاقاتی می شوند که داستان سریال را شکل میدهد محمدزاده دومین بار است که در شبکه نمایش خانگی بازی می کند او قبلا در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته بود.

“آکتور” سریالی در ژانر درام و خانوادگی، محصول کشور ایران است. این سریال از شبکه نمایش خانگی فیلیمو در سال 1401 منتشر شده است. در سریال “آکتور” دو جوان به نام‌های علی و مرتضی از طریق تئاتر و اجرای نمایش برای مراسم سورپرایز، کسب درآمد می‌کنند. با این حال درآمدشان برای گذران زندگی کافی نیست. در اجرای یک مراسم سورپرایز با مردی آشنا می‌شوند که از آن‌ها درخواست همکاری با شرکتش را دارند. در این شرکت که مشکوک به نظر می‌رسد، قرار است علی و مرتضی از طریق ایفای نقش در دنیای واقعی، حقایقی را کشف کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *