قسمت ۱۷ هفدهم سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم پخش انلاین

سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۴ (چهاردهم) پخش آنلاین

پخش آنلاین سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۴ (قسمت چهاردهم فصل چهار از سرنوشت 4) و تکرار و بازپخش قسمت 14 سریال از سرنوشت 27 فروردین 1401 از شبکه دوم سیما را در این صفحه ببینید.

سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۴

فصل چهارم سریال از سرنوشت توانسته با استقبال بسیار زیاد مردم روبرو شود سریالی که از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته و مورد استقبال قرار گرفته است.

پخش آنلاین سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۴ (چهاردهم)
پخش آنلاین سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۱۴

آقای محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان کارگردانی این سریال را بر عهده داشته که در چهار فصل تا به حال تولید گردیده است .

داستان این سریال درباره دو کاراکتر به نام‌های هاشم و سهراب بوده که از دوران کودکی تا بزرگسالی زندگی آنها به تصویر کشیده می‌شود و سهراب و هاشم در دوران کودکی یتیم شده و در یک مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست زندگی می کنند

پخش آنلاین قسمت 14 از شرنوشت 4

شرایط دوران کودکی آنها بسیار سخت بوده است این دو نفر وقتی به سن جوانی میرسند به دنبال خانواده‌های خود رفته و به دلیل مشکلاتی که پیدا می‌کنند یک کارگاه تولید کمربند را راه اندازی می نمایند سرنوشت سهراب و هاشم با هم متفاوت است هاشم بسیار بلند پرواز بوده و به همین دلیل باعث می‌شود که او راهی زندان بشود همسرش نغمه از او جدا می‌شود و هاشم از نظر روحی ضربه بسیار بدی را می‌خورد در فصل چهارم داستان بسیار جذاب تر پیش می رود به شما پیشنهاد می کنیم که این فصل را از دست ندهید و حتما تماشا کنید.

دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *