زمان پخش سریال بچه مهندس 4 (فصل چهارم بچه مهندس)

زمان پخش سریال بچه مهندس 4 (فصل چهارم بچه مهندس)

زمان پخش و ساعت سریال بچه مهندس 4 (فصل چهارم بچه مهندس) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

زمان پخش سریال بچه مهندس 4

سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری موفق شده که علاقه مندان زیادی را به دست آورد این سریال که در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۷ بر روی آنتن رفت  فصل سوم آن در رمضان ۹۹ پخش شد و به اوج جذابیت خود دست یافت

سریال بچه مهندس 4 ماه رمضان 1400 هرشب ساعت 21:30 از شبکه دوم پخش میشود

بازپخش این سریال ساعت ۰۰:۴۵، ۱۶:۱۵ و ۱۱:۳۰ خواهد بود.

داستان زندگی جواد جوادی که از دوران تولد تا بزرگسالی دانشجویی روایت می‌شود و زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه می‌کند

زمان پخش سریال بچه مهندس 4 (فصل چهارم بچه مهندس)

پخش فصل سوم این سریال بسیاری از مخاطبان تلویزیونی می خواهند بدانند آیا فصل چهارم آن پخش خواهد شد یا خیر .

عوامل دست‌اندرکاران سریال بچه مهندس درباره فصل جدید این مجموعه خبری را منتشر نکرده‌اند اما به احتمال زیاد فصل چهارم نیز در رمضان ۱۴۰۰ پخش خواهد شد.

جواد جوادی که در دانشگاه به دنبال پایان نامه خود می باشد تا بتواند فارغ التحصیل شده و راهی اروپا شود و در آنجا معشوقه خود را ببینید.

در روزهای نخست پخش این سریال، سیلی از انتقادات بابت طراحی صحنه و رعایت نکردن وسایل صحنه با زمان وقوع قصه به سمت سازندگان سرازیر شد.

مرگ تراژیک گلچهره و دیر رسیدن جواد به همراه ژاله بر سر جنازه مادر نوجوان قصه ، بخشی از مخاطبان را به خاطر نرسیدن مادر و فرزند و دیدن صحنه دلخراش مرگ مادر توسط فرزندش، مکدر کرد.

-تصویربرداری فصل چهارم سریال بچه مهندس شروع شد و در اولین روز فیلمبرداری فرهاد قائمیان و مهشید جوادی در نقش مرضیه مقدم در تهران جلوی دوربین رفتند. به نوشته  تسنیم  تاکنون حضور بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، روزبه حصاری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر قطعی شده و بزودی چند بازیگر جدید نیز به پروژه اضافه خواهند شد. اولین عکس ها از این سریال را ببینید.

اولین عکس ها از سریال بچه مهندس ۴

 

زمان پخش سریال بچه مهندس 4

وارسته در پاسخ به احسان بکایی مجری برنامه #۱۶۲ درباره ساخت فصل ۴ سریال گفت: قصه «بچه مهندس ۳» در این فصل به اتمام رسیده است اما ممکن است پتانسیل جواد به‌دلیل نخبگی، ماجراهای ۱۴۰۱ و اجتماعی را دنبال کند که البته این موضوع به اقبال عمومی و تصمیم مدیران صداوسیما دارد.

فصل اول “بچه‌مهندس” دسترنج سجاد ابوالحسنی است، قصه کودکان بی‌سرپرست که همیشه جذابیت دارد و همیشه جزو قصه‌های پرچالش و البته جذاب برای تبدیل به رمان سریال و فیلم سینمایی بوده است. مخاطب هم علاقه‌مند ترسیم دنیای کودکانه است؛ کاری به خوب بودن یا نبودن و بیننده داشتن و یا نداشتن این سریال ندارم، همیشه کودکان جادویی در جذب مخاطب دارند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

5 نظر

  1. تو رو جون هر كي دوست داري بچه مهندس 4 رو بساز
    هيچكس هم جز اقاي حصاري نقش جواد و خانم جوادي نقش مرضيه رو بازي نكنه زودتر بسازيدش دق مرگ شديم

  2. راست میگه بسازید دیگه

  3. سلام ممنونم از فیلم عالیتون.
    ولی ای کاش شما در بچه مهندس ۴ اقای روزبه حصاری بازی میکرد در نقش جواد جوادی و مرضیه هم خود مهشید جوادی باشن،اگه در بچه مهندس ۴ اقای روزبه حصاری نباشن جذابیت فیلم رو از دست میدید. الان خود من عاشق بچه مهندس ۳ هستم و واقعا از همه فصل ها عالی تر بود. و خیلی جذاب ترم بود.ولی متاسفانه چون اقای روزبه حصاری نیستند فکر میکنم فیلم جذابیتش اومده پایین،ولی واقعا فیلم بچه مهندس عالیه مخصوصا ۳. اگه می خواهید ۵ هم بسازید سعی کنید اقای روزبه حصاری بیان.تازه اقای روزبه حصاری بن مهشید بیشتر میومدن.
    ممنونم❤️

  4. رئوفه عبداللهی

    سلام من خیلی خوشم اومد از سریال بچه مهندس و خیلی دوست دارم ادامه پیدا کنه و همچنین من خیلی خوشم اومد از این فیلم و ممنونم از کارگردان و عوامل این برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *