دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۳ | قسمت 33 سی و سوم

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت سی و سوم [ اینترنت رایگان ] قسمت 33 سریال بی همگان قسمت ۳۳ امشب  را در این صفحه ببینید.

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۳ | قسمت 33 سی و سوم

دانلود کامل سریال بی همگان قسمت ۳۳

سریال بی همگان در روزهای اخیر توانست بسیاری از مردم را در مقابل تلویزیون بنشاند سریال پربیننده که داستان جذاب آن برای مردم بسیار هیجان انگیز بوده است کارگردان این سریال قبلاً نیز موفق شده بود توجه مخاطبان تلویزیون را جلب کند.

برای دانلود اینجا و تماشا را ضربه بزنید

جالب است بدانید که این کارگردان سعی کرده در سریال بی همگان از همان بازیگران سریال افرا استفاده کند محمد صادقی و مهدی سلطانی بازیگرانی هستند که در سریال افرا نقش مقابل یکدیگر را بازی می کردند در سریال بی همگان نیز کاراکترهای مشابهی را برعهده دارند.

سریال بی همگان در حال حاضر به بخش سی و سوم خود رسیده است و داستان این مجموعه بسیار هیجان انگیز و جذاب دنبال می‌شود این در حالی است که این روزها صدا و سیما از کمبود برنامه و سریال جدید رنج می برد و بسیاری از بازیگران به دلیل حوادث اخیر آبان ماه ۱۴۰۱ ممنوع التصویر شده اند و یا برخی از تهیه کننده و کارگردان ها تمایل به همکاری با صدا و سیما ندارند و این سازمان اقدام پخش سریال ها و برنامه های تکراری گرفته است.

سریال «بی‌همگان» تا قسمت بیستم همچون ساخته قبلی گروه سازنده‌اش یعنی «افرا» است؛ از شباهت در محتوا و شخصیت‌پردازی گرفته تا استفاده از بازیگران مشترک با نقش‌های یکسان. خط اصلی داستان‌ هردو اثر ماجرای عشق پسر فقیر به دختر پولدار و سنگ‌اندازی‌ها و تحقیرهای پدر دختر است، در هردو اثر پسر فقیر از راه به در می‌شود با این تفاوت که در «افرا» پسر فقیر به قتل می‌رسد اما در «بی‌همگان» پسر با دیگری ازدواج‌کرده و از زندگی دختر ثروتمند بیرون می‌رود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *