زمان پخش سریال بی گناه و چه روزهایی چخش میشود و چند قسمت است

زمان پخش سریال بی گناه و چه روزهایی پخش میشود و چند قسمت است

سریال بی گناه چند قسمت است و چه روزهایی و از کجا پخش می شود سریال بی گناه یکی از سریالهای جدید شبکه نمایش خانگی میباشد که توسط مهران احمدی کارگردانی شده است و بازیگران شناخته شده ای در آن بازی میکنند.

سریال بی گناه چند قسمت است

این سریال 22 قسمت دارد و اگر استقبال از آن زیاد باشد فصل دوم این مجموعه نیز تولید خواهد شد و همه چیز بستگی به بازخورد مردم دارد.

زمان پخش

این سریال یکشنبه ها ساعت 8 صبح پخش خواهد شد

زمان پخش سریال بی گناه و چه روزهایی چخش میشود و چند قسمت است

جالب است بدانید که این سریال داستانی تقریبا شبیه با سریال همگناه دارد در سریال «بی‌ گناه» مثل سریال «هم‌گناه» میبنیم که یک خانواده با کاراکترهای مختلف و داستان مجزا هرکدام از کاراکترها در جریان قصه اصلی نیز روایت خواهند شد فاصله افتادن بین عاشق و معشوق در زمان سن جوانی که سبب رخ دادن اتفاقاتی گردیده است و جان گرفتن قصه این عشق بعد از سال‌ها آنقدر بی‌شباهت به «هم‌گناه» نخواهد بود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بازیگران سریال بی گناه
دانلود همه قسمت های سریال بی گناه

همان‌طور که در سریال «هم‌گناه»، میزان شخصیت‌ها و نسبت خانوادگی آن‌ها با هم، سبب شد مخاطبان گیج شوند و از همان اول داستان متوجه اتفاقات و جریانات قرار نگیرند در سریال «بی‌ گناه» هم سوالات و ابهاماتی  درمورد رابطه های شخصیت ها در ذهن مخاطب به وجود خواهد آمد احتمالا به زودی و پشت سر گذاشتن قسمت های دیگر این پیچیدگی حل خواهد شد در هر دو ساخته مهران احمدی و مصطفی کیایی نیز شاهد نمایش برشی از گذشته شخصیت‌ها در دوران جوانی و روایت بخشی از قصه به کمک فلاش‌بک بودیم.

زمان پخش سریال بی گناه و چه روزهایی چخش میشود و چند قسمت است

ترکیب خوب بازیگران بی گناه

ترکیب گروه بازیگران سریال بی‌ گناه نیز خوب است. محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، آتیلا پسیانی و مهران احمدی، چهره‌های مشهور و محبوب سریال و ماهور الوند، هدیه بازوند و حسین پورکریمی نیز چهره‌های جوان‌تر «بی‌ گناه» هستند. «بهمن» و «فروغ» با بازی محسن کیایی و شبنم مقدمی همان زوجی هستند که قصه، ماجرای جدایی آن‌ها را روایت خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *