سریال جیران قسمت ۴۱ (دانلود کامل) سریال جیران قسمت 41 ویدائو

سریال جیران قسمت ۴۱ (دانلود کامل) سریال جیران قسمت 41 ویدائو

سریال جیران قسمت ۴۱ (دانلود کامل) سریال جیران قسمت 41 ویدائو با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال جیران را در ادامه ببینید.

سریال جیران قسمت ۴۱ (دانلود کامل)

توضیحاتی درباره سریال جیران

برای همه آن شبهات و سوالات قابل پیش بینی، پاسخ های ساده ای در دسترس است و سریال جیران حسن فتحی را باید با این دید تماشا کرد. اصولاً چه داستان، کتاب، سریال، فیلم یا هر اثر سرگرم کننده ای را می شناسید که از صفر تا صد به داستان وفادار بماند؟ هر رویداد باید دراماتیزه شود و در قالب روایی معمولی قرار گیرد تا به داستانی گفته شده و شایان ستایش تبدیل شود. حتی در پرمدعاترین فیلم‌های غیر مستند، «تغییر» بخشی از جوهره داستان‌سرایی است و رویدادهای تاریخی – تنها – مبنای داستان‌گویی هستند. از سوی دیگر باید به شرایط تحقق اثر و نحوه ارائه آن نیز توجه داشت.

در مورد سریال جیران، نقدها بر روابط تاریخی و اینکه «جیران قبل از مرگ امیرکبیر وارد کاخ شد یا بعد از مرگ او» یا «آیا ناصرالدین شاه پس از دستور مرگ امیرکبیر دچار تغییر حال و هوا شد» است. امیرکبیر؟” زیاد می شود یا نه؟ باید بگویم که بهتر است نویسنده این موارد را طبق قواعد نمایشنامه مطرح کند و زیاد به تاریخ نپردازد، زیرا خود مورخان گاهی نظرات متناقضی داشته اند.

مورد سریال جیران هم که انتقادات معطوف به مناسبات تاریخی است و اینکه «جیران قبل از مرگ امیر کبیر وارد کاخ شده یا بعد از مرگ او» و یا اینکه «آیا ناصر الدین شاه بعد از دستور مرگ امیر کبیر دچار دگرگونی حال و بد احوالی زیاد می‌شود یا خیر» باید بگویم که بهتر است اجازه بدهیم که نویسنده بر اساس قواعد درام این مسائل را رتق و فتق کند و خیلی به تاریخ، متعهد نباشد چرا که خود تاریخ نگاران هم گاهی نظرات ضد و نقیض داشته‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *