دانلود و پخش انلاین سریال حکم رشد قسمت

سریال حکم رشد قسمت 23 (بیست و سوم ۲۳) دانلود + پخش آنلاین HD

سریال حکم رشد قسمت 23 (بیست و سوم ۲۳) دانلود + پخش آنلاین HD همراه با بازپخش تکرار قسمت 23 سریال حکم رشد را در این صفحه ببینید.

سریال حکم رشد قسمت 23 (بیست و سوم ۲۳) دانلود + پخش آنلاین HD

سریال حکم رشد قسمت 23

برابر با ماجرای اجتماعی داستان اختلاف بین اراذل و لات‌ها و دخالت پلیس به تصویر کشیده می‌شود، اما داستان کمی غیرقابل باور است غلامو ذبیح پسرخاله هستند غلام لات و ذبیح پلیس است آنها در کودکی هم شیره بودند و به عبارتی برادر ناتنی نیز هستند حالا ذبیح رئیس پاسگاه محلی است که غلام از لات های سرشناس آنجاست و ذبیح وظیفه دارد او را مهار کند اما فلام به این راحتی ها زیر بار نمیرود.

حرکات و رفتار لات‌هایی که در در این سریال مشاهده میشود بر خلاف کارهایی چون «شنای پروانه» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده»، قابل باور نیست. همچنین آهنگ این سریال تداعی فیلم فارسی‌ها‌ی قدیمی است.

متن زیر را کپی کنید و در قسمت مورد نظر خود قرار دهید.

بازی ها در حکم رشد

بازی بازیگران سریال حکم رشد نیز امتیازی برای آن محسوب نمی‌شود. مجتبی فلاحی به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال، بازی قابل قبولی در نقش پلیس ندارد و خشم و احساسات کاراکترش را به صورت تصنعی نمایش می‌دهد. پیام احمدی‌نیا و حمید ابراهیمی هم بازی چشمگیری ندارند. از میان بازیگران زن سریال مه‌لقا باقری عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد، اما آزیتا ترکاشوند موفق نشده از پس ایفای نقش خود به عنوان زنی معتاد و لات بربیاید.

✅همچنین ببینید دانلود همه قسمت های سریال حکم رشد

کارگردان این سریال میگوید طبیعتا نزدیک شدن به موضوعات خاص و تخصصی نیاز به تحقیق و کمک گرفتن از کارشناسان خبره و کاربلد است که ما هم در زمینه انتظامی و هم قضایی از این بزرگواران استفاده کرده و نکات را ریز به ریز با هم چک کرده و سپس به تصویر کشیده ایم.

با توجه به اقبال بینندگان از سریال، می شود نتیجه گرفت که ما در تبدیل آن نوع نگاه به نگاهی قابل فهم تر و مردمی موفق بوده و تلاشمان در سه بار بازنویسی فیلمنامه بی اثر و سطحی نبوده است. طبیعتا جذابیت متن ایشان برای من در درجه دوم اهمیت بوده و اولویتم تنها روایت یک قصه کامل و مردم پسند است که در مراحل مختلف بازنویسی و ساخت به آن رسیدیم. جا دارد از لطف و همراهی جناب فرجی تهیه کننده محترم سریال تشکر کنم که با صبر و اطمینان این اجازه را دادند تا بتوانیم به یک متن خوب و خوش ریتم برسیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *