سریال خداداد قسمت ۷ هفتم (تکرار امشب)

سریال خداداد قسمت ۷ هفتم (تکرار امشب)

سریال خداداد قسمت ۷ هفتم (تکرار امشب) در نوروز 1401 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال خداداد قسمت ۷ هفتم (تکرار امشب)

سریال خداداد از سریال های جدید تلویزیونی بوده که توسط سعید سعدی تهیه کنندگی و توسط علی غفاری کارگردانی شده است  این سریال در سال ۱۴۰۰ تولید و برای نوروز ۱۴۰۱ آماده پخش از شبکه سوم سیما شده است

در این سریال بازیگران شناخته شده همچون رضا ناجی و پیام دهکردی و سیاوش طهمورث بازی می‌کنند که بازیگر نقش اول این سریال را آقای رضا ناجی بر عهده دارد.


داستان سریال درباره خداداد بوده که می‌خواهد برای دختر کوچکش جهیزیه فراهم کند اما به دلیل اتفاقاتی که برای او به وجود می‌آید این امکان برایش فراهم نمی‌شود .سریال خداداد توانست در مورد استقبال مردم قرار بگیرد و نسبت به سایر سریال‌های تلویزیونی از بیننده‌های بسیاری برخوردار باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قسمت هفتم این سریال را ندیده‌اید در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

مجموعه نوروزی خداداد متشکل از گروه بسیار حرفه‌ای و کاربلدی است که دست در دست هم داده‌اند تا سریال را به پخش در ایام عید برسانند. به همین دلیل همزمان با فیلمبرداری مراحل فنی خداداد هم در حال انجام است. این سریال در 50 لوکیشن مختلف فیلمبرداری می‌شود.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *