پخش انلاین و دانلود سریال خوشنام قسمت 24 بیست و چهارم با اینترنت رایگان از تلوبیون سریال خوشنام قسمت 24 را در این صفحه ببینید.

سریال خوشنام قسمت ششم ۶ (تکرار قسمت 6) دانلود

  • انتشار 20 فروردین 1401 * سریال خوشنام قسمت ششم ۶ (تکرار قسمت 6) دانلود شش سریال خوشنام را در این صفحه مشاهده نمایید.

سریال خوشنام قسمت ششم ۶ (تکرار قسمت 6) دانلود

سریال خوشنام قسمت ششم ۶

سریال خوشنام یکی از سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ بوده که با موضوع طنز از شبکه اول سیما پخش می شود این سریال توسط علیرضا نجف‌زاده کارگردانی و توسط احمد زالی تهیه‌کنندگی شده است که در ۳۰ قسمت تولید گردیده است .

حضور بازیگران شناخته شده که در سریال خوشنام باعث شده که مورد استقبال مردم قرار بگیرد و بازیگرانی همچون امیر کربلایی زاده و سحر ولد بیگی و امیر غفارمنش عباس جمشیدی فر به طنز سریال افزوده‌اند.

تا به حال شش قسمت این سریال پخش شده که میتوانید قسمت ششم این مجموعه را در این صفحه مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که برای دیدن قسمت های قبلی این مجموعه به لینک زیر مراجعه کنید داستان سریال خوشنام درباره کاراکتری به نام شهرام بوده که هومن حاجی عبداللهی نقش آن را برعهده دارد و اتفاقات مختلفی که برای او رخ می دهد داستان این سریال را شکل می‌دهد.

گفتنیست سپاه‌منصور با بیان این که فیلمنامه، یک خانواده متوسط سنتی را در نظر گرفته است درباره لوکیشین اصلی سریال گفت: «در شهرستان‌ها و جنوب شهر تهران از این خانه‌ها وجود دارد. خواهرزاده من وقتی فیلم «مهمان مامان» را دید گفت یک فیلم تخیلی دیدم. من جواب دادم که شما در آپارتمان زندگی کردی؛ ولی خیلی از خانواده‌ها این طوری زندگی می‌کنند. الان هنوز در تهران خانه‌هایی مثل خانه «خوشنام» پیدا می‌شود و این لوکیشن چیز عجیبی نیست.»

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *