سریال خوشنام قسمت ۱۰ دهم (قسمت 10 سریال خوشنام)

سریال خوشنام قسمت ۱۰ دهم (قسمت 10 سریال خوشنام)

سریال خوشنام قسمت ۱۰ دهم (قسمت 10 سریال خوشنام) دانلود تکرار و بازپخش قسمت 10 سریال خوشنام از شبکه یک 24 فروردین 1401 را در اینم صفحه ببینید.

سریال خوشنام قسمت ۱۰ دهم (قسمت 10 سریال خوشنام)

سریال خوشنام را می‌توان به عنوان یکی از سریال‌های طنز پربیننده در سال ۱۴۰۱ به شمار برد.

سریالی که توسط علیرضا نجف‌زاده کارگردانی شده است و در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه اول سیما رفته است که مورد استفاده مردم قرار گرفته.

این سریال با حضور بازیگران شناخته شده همچون عباس جمشیدی فر و نیلوفر رجایی فر و امیر غفارمنش و سحر ولدبیگی و امیر کربلایی زاده نشان داده که دارای طنز بسیار بالایی می باشد.

 

چرا که بسیاری از بازیگران شناخته شده کشورمان در آن حضور دارند تا به حال 10 قسمت از این سریال بر روی آنتن رفته که ممکن است برخی از مخاطبان قسمت جدید آن یعنی 10 را ندیده باشند به شما پیشنهاد می کنیم که در این صفحه از مجله شبونه قسمت دهم را مشاهده نمایید امیر کربلایی زاده و شاخه لرستانی و همچنین عباس جمشیدی فر بدون شک طرفداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

دانلود همه قسمت های سریال خوشنام

سریال «خوشنام» در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود و هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *