دانلود کامل سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۴ (قسمت 14 با اینترنت رایگان)

دانلود کامل سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۴ (قسمت 14 با اینترنت رایگان)

دانلود کامل سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۴ (قسمت 14 با اینترنت رایگان)

سریال دیو و ماه پیشونی به قسمت ۱۴ رسیده است این سریال در بین گروه کودک و نوجوان علاقه‌مندان زیادی به دست آورده است.

آقای حسین قناعت با ساخت سریال دیو و ماه پیشونی موفق شد نشان بدهد که یکی از بهترین کارگردان های کشورمان محسوب می شود.

سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۴

دانلود قسمت 14 با لینک مستقیم

قسمت۱۴سریال دیو و ماه پیشونی را می توانید در این فحه از سایت شبونه دانلود و تماشا کنید.

آقای حسین قناعت کارگردان این سریال و مهدی یاری تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و حالا به قسمت چهاردهم رسیده است.

خلاصه داستان

داستان سریال درباره یک دختر ۶ ساله به نام شهربانو بوده که پدرش کیمیاگر است شهربانو مادرش فوت کرده و با زن بابا زندگی می کند که او را به شدت مورد آزار و اذیت قرار می دهد پدرش دارای آزمایشگاه بوده که به تولید اکسیژن می پردازد و در نهایت موفق می‌شود که یک اکسیر عجیب کشف کند که توسط فردی ناشناس طلسم می شود ماه پیشونی اتفاقات عجیبی برایش رخ می دهد پدر و مادرش را از دست می دهد بعد از مدتی متوجه می‌شود که پدر و مادرش نمرده و توسط یک دیوی طلسم شده است حالا باید تلاش کنند تا پدر و مادر خود را از چنگال دیر نجات بدهد.

استقبال گسترده مردم

در سال‌های اخیر استقبال بالایی که نسبت به محصولات شبکه نمایش خانگی صورت گرفته، سبب شده بسیاری از هنرمندان و فیلمسازان به این حوزه روی بیاورند و به جای تلویزیون، آثار خود را از این طریق منتشر کنند. در این مدت شاهد انتشار سریال‌های خوب و پرطرفدار در ژانرهای مختلفی چون عاشقانه، جنایی و کمدی بودیم اما تا قبل از سریال دیو و ماه پیشونی، هیچ سریال مشهوری در ژانر کودک و نوجوان ساخته نشده بود. حالا اما این سریال جدید که توسط مهدی یاری تهیه و توسط حسین قناعت کارگردانی شده، اینجاست تا برای مخاطبان کم سن و سال‌تر شبکه نمایش خانگی تجربه‌ای شیرین رقم بزند. در این مقاله از پلازا قصد داریم به معرفی سریال دیو و ماه پیشونی بپردازیم؛‌ با داستان و بازیگران آن آشنا شویم، از زمان پخش آن مطلع شویم و بگوییم که سریال دیو و ماه پیشونی چند قسمت است. همراه ما بمانید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *