دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت آخر (آخرین قسمت سریال را ناتمام)

دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت آخر (آخرین قسمت سریال را ناتمام)

دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت آخر (آخرین قسمت سریال را ناتمام)

دانلود کامل سریال راز ناتمام قسمت آخر (آخرین قسمت سریال را ناتمام) همراه با لینک با کیفیت عالی را در اینجا ببینید.

قسمت پایانی سریال راز ناتمام محمدجواد باهنر توسط منافقین ترور می شود سریال راز ناتمام یکی از کارهای سیاسی تلویزیونی بوده که توسط امین امانی کارگردانی شده است در این سریال فرهاد جم و رامین راستاد و سید جواد هاشمی بازیگران نقش اصلی هستند.

دانلود

محمد جواد باهنر دومین نخست وزیر کشورمان بود که ترور شد در این سریال جالب است بدانید که شخصیت های سید علی خامنه ای و شهید بهشتی و علی اکبر رفسنجانی و محمد رجایی بازسازی شده‌اند و به دوران فعالیت آنها می پردازد در این سریال سعی شده که چهره واقعی سازمان مجاهدین خلق به تصویر کشیده شود فعالیت های تروریستی آنها که باعث شهادت برخی از مسئولان رفت کشورمان و همچنین تعداد زیادی از مردم شد این مجموعه که در ۲۵ به صورت ساخته و شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت قسمت آخر آن را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

همچنین ببینید بیوگرافی بازیگران سریال راز ناتمام با نقش

قصه «راز ناتمام» از همان قسمت نخست، در چند بازه تاریخی می‌گذرد. اول دوره دهه‌های 50 و 60 است که در آن‌ها، مبارزات انقلابی شهید باهنر و همچنین مسئولیت‌های وی در انقلاب اسلامی روایت می‌شود و در کنار آن، گریزی هم به زندگی شخصی و خانوادگی او می‌زند. سریال به زمان حال نیز می‌پردازد که در آن، قصه پلیسی و امنیتی تلاش مأموران برای پیگیری سرنوشت مسعود کشمیری عامل نفوذی منافقین در دفتر نخست‌وزیری روایت می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *