دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۷ هفدهم قسمت 17 (آپارات و ویدائو)

دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۷ هفدهم قسمت 17 (آپارات و ویدائو)

سریال رهایم کن قسمت ۱۷ هفدهم را تماشا کنید در این صفحه قسمت 17 سریال رهایم کن میتوانید دانلود و تماشا کنید.

دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۷ هفدهم قسمت 17 (آپارات و ویدائو)

سریال رهایم کن به قسمت هفدهم رسیده است سریال عاشقانه و اجتماعی که در شبکه نمایش خارجی مخاطبان زیادی را به دست آورده است از زمانی که سریال رهایم کن عرضه شده است طرفداران فراوانی به دست آورده و حضور بازیگران شناخته شده و محبوب در این سریال باعث شده نسبت به سایر سریال های شبکه نمایش خانگی متمایز شود.

سریال رهایم کن قسمت ۱۷

دانلود با لینک مستقیم

محسن تنابنده و هوتن شکیبا دو ستاره سینما و تلویزیون ایران در این سریال عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند آنها در نقش دو برادر با یکدیگر همبازی شده اند دو برادری که برای به دست آوردن یک دختر با یکدیگر به رقابت می پردازند و حتی دشمنی می کنند.

شاید برای اولین بار از طریق سریال مشاهده می کنیم که دو برادر برای رسیدن به معشوقه خود حاضرند جان یکدیگر را به خطر بیندازند آقای شهرام شاه حسینی در ساخت سریال های عاشقانه تخصص بسیار زیادی دارد او در کانامه اش سریالهای پرستاران و همه چیز آنجاست و مثل یک کابوس و تاوان را دارد و حالا با سریال رهایم کن رزومه ارزشمند را به دست اورده است.

داستان سریال

سریال درباره‌ی دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است. درحالی‌که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت نغمه (آزاده صمدی) همسر سابق حاتم، در میان اهالی سیاه‌رود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش یونس (یوسف تیموری) در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چندسالی است به تهران مهاجرت کرده ، گره خورده‌ است. با بازگشت هاتف به سیاه‌رود ، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *