دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت نهم ۹ کامل | قسمت 9

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت نهم ۹ کامل | قسمت 9

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت نهم ۹ کامل | قسمت 9 سریال روزی روزگاری مریخ با کیفیت اصلی و لینک مستقیم را در این صفحه ببینید.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت نهم ۹ کامل | قسمت 9

سریال روزی روزگاری مریخ قسمت نهم

نام سریال :  روزی روزگاری مریخ
کارگردان : پیمان قاسمخانی
قسمت : نهم – 9
ژانر : تخیلی و کمدی
بازیگران اصلی : سام درخشانی ، ویشکا آسایش ،امیر کاظمی،امیرمهدی ژوله
لینک دانلود : دانلود قسمت 9 با لینک مستقیم
سایر لینک ها : دانلود سایر قسمت ها

درباره سریال

سریال روزی روزگاری مریخ از سریال های کمدی و تخیلی جدید شبکه نمایش خانگی بوده که آقای پیمان قاسم خانی آن را کارگردانی کرده است .

این سریال از سال ۱۴۰۰ کار فیلم برداری اش آغاز شد و در سال ۱۴۰۱ آماده پخش گردید .

داستان تخیلی که پیمان قاسم خانی آن را به تصویر کشانده است.

ماجرا از این قرار است که کره زمین به علت گرمای شدید غیر قابل سکونت شده و انسان ها تصمیم میگیرند که به سیاره مریخ مهاجرت کنند سام درخشانی که در نقش یک خلافکار به ایفای نقش می‌پردازد بنا به دلایلی خود را در زمان حیات زمین فریز و منجمد می کند و بعد از گذشت صد ها سال در سیاره مریخ مجدداً به زندگی برمی گردد که اتفاقات و تغییراتی که صورت گرفته برایش بسیار عجیب و غریب است اما سعی می‌کند که خود را با شرایط وفق دهد.

آقای پیمان قاسم خانی در کارنامه خود سریال های زیادی را کارگردانی و نویسندگی کرده است او چنین داستانی را برای یکی از سریال های خود که برای تلویزیون تولید کرده بود به تصویر کشانده بود سریال مسافران از کارهای آقای پیمان قاسم خانی بود که توسط رامبد جوان کارگردانی شد و این سریال هم داستانی مشابه با سریال روزی روزگاری مریخ می باشد آقای پیمان قاسم خانی در کارنامه خود سریال های زیادی را نویسندگی کرده است اما در قامت کارگردان فیلم های خوب بد جلف و روزی روزگاری را در کارنامه دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *