دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت هشتم ۸ کامل | قسمت 8

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت هشتم ۸ کامل | قسمت 8

دانلود قسمت هشتم سریال روزی روزگاری مریخ قسمت  ۸ کامل | قسمت 8 سریال روزی روزگاری مریخ را در این صفحه ببینید.

 دانلود سریال روزی روزگاری مریخ قسمت هشتم ۸ کامل | قسمت 8

سریال روزی روزگاری مریخ سریال طنز و جذابی بوه که توسط پیمان قاسم خانی کارگردانی شده است آقای پیمان قاسم خانی اولین بار است که یک سریال را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی می کند او از نویسنده های حرفه ای کشورمان بوده که سریال های زیادی را نویسندگی کرده است سریال هایی همچون پاورچین و بدون شاد و خانه سبز و ساختمان پزشکان و مرد هزار چهره و پژمان از مهمترین سریال های تلویزیونی بوده که توسط او نویسندگی شد.

پیمان قاسم خانی حالا در قامت کارگردان سریال روزی روزگاری مریخ را ساخته است که بدون شک با توجه به سوابق کاری او می‌تواندبسیار جذاب باشد.

جالب است بدانید که بیشتر کارهای آقای قاسم خانی طنز بوده و در این زمینه تخصص زیادی دارد در سینما نیز فیلم خوب بد جلف را کارگردانی کرده است .

درسریال روزی روزگاری چهره‌های شناخته شده حضور دارند از جمله سام درخشانی و ویشکا آسایش و امیر کاظمی و امیر مهدی ژوله و مهراب قاسم خانی که تیم بسیار حرفه ای تشکیل شده است به شما پیشنهاد میکنیم که در این صفحه قسمت هشتم این مجموعه طنز را دانلود کنید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *